Ga naar inhoud


Euro 1080 nu Irdeto?


satvet

Aanbevolen berichten

Ik wilde gisteren de nieuwe Bitcontrol uittesten op Euro 1080 ivm HD-TV. Tot mijn verbazing bleef dit nu zwart, de info knop op de dreambox leerde mij dat de gebruikte codering Itdeto was. Is deze zender ineens op codering overgegaan en zoja is dit een Irdeto die geschikt is voor educatief kijken?

 

Aangezien het primair om testen van Bitcontrol gaat, welke andere HD kanalen zijn FTA op Astra 19,2 20,8 of hotbird?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wel in Irdeto-2 gecodeerd dus via een EMU niet te bekijken. Ik vind de kaart veels te duur voor een experimentele dienst (net als TVPlus ooit). Binnenkort ook nog eens MPEG4 dus allemaal aan nieuwe hardware....Leuk gedaan hoor HD1, is echt goed voor de doorbraak van HDTV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.hd-1.tv/encryption.html

 

Hoezo duur?

€ 200,- voor nu nog 5 jaar, dus nu nog € 3,33 per maand. Heb je al een Canal Digitaal Irdeto 2 smartkaart, dan is het een stuk goedkoper. Zij kunnen Euro 1080 (provider 0624) op je bestaande kaart voor je toevoegen.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, en het lijkt weer wat op het begin van het digitale tijdperk.....je moet hun doos en kaart hebben en voor hun de ontwikkeling betalen, als het straks lekker loopt schakelen ze over op....en tja dan zit je weer met een doos waarmee je weinig kan.....lijkt erg op de periode die we net achter ons hebben ...............

 

groetjes.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...