Tonskidutch Geplaatst: 27 september 2005 Geplaatst: 27 september 2005 ja dat camd.servers bij iedereen die download van gemini het zelde is (de standaard...meuk) en wel een onmogelijke flutzooi die je gelijk kunt wissen of waar je "#" voor plaatst zou allang duidelijk moeten zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zo kun je overigens ook absoluut niet sharen van dm 7020 naar 7020 ("toemaar twee nogwel") die rommel zorgt er overigens ook voor dat er continue gezocht wordt naar dat ip adres.. / wissen dus. netstat kun je ook met / en - opties in telnet achter de pc verder uitbreiden.. ter lering ende vermaak (sprak Lambik) je moet /var/etc/host aanpassen. cheers Meantime Mick Roach
Tuxon7 Geplaatst: 27 september 2005 Geplaatst: 27 september 2005 Hallo Tonskidutch en anderen hier. Ik heb naar jaren ronaldd CS camd3 aan de praat en bevalt goed. Alleen, ik heb hier vier kaarten in huis en wil natuurlijk wel overal alles kunnen zien. Kan ik ook kruislings naar server en client kijken? En kan ik zo nodig bij de client nog een extra server opgeven? zo ja hoe dan? Alvast bedankt I have a dream! Maar mijn vrouw zegt: "dromen zijn bedrog".
Tonskidutch Geplaatst: 27 september 2005 Geplaatst: 27 september 2005 ja hoor dat kan.. de juiste camd.servers invullen en users natuurlijk. als je logt op een dreambox kun je die dreambox camd3 zien doen en laten wat ie wil.. (ook foutmeldingen die uitsluitsel geven zie je dus) je kunt ook de andere server dreambox (dus wederzijds sharen) een log laten schrijven op de eerste server dreambox als die middels samba of nfs een share heeft... ipnummer en pad-of-directory opgeven dan kijk je per plugin middels afstandsbediening naar die logfile en ziet wie wat doet. ik had eerst grote moeite dat heen en weer aan de praat te krijgen... maar het is even zuiver naast elkaar zetten van de hulpbestanden: users servers config aanpassen zonder emu en op fta netjes resetten na editeren liefst gelijke camd3 versie.. cheers Meantime Mick Roach
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen