Gast Geplaatst: 24 september 2005 Geplaatst: 24 september 2005 Problemen met dm500 zonder harde schijf en dcc v2.3 (by bernyr) Tot nog toe werkte programma dcc v2.3 (by bernyr) en dreambox edit uitstekend samen met mijn dm 500 via mijn router van kpn adsl Maar sinds kort heeft dcc programma moeite met herkennen van de router (dat duurt ongeveer 15 minuten voordat ie hem herkent) en als ik ftp start van het dcc programma dan herkent ie geen directory’s meer in het geheugen van de DM 500 Ook binnen het dreambox edit programma werkt ftp niet meer, hij heeft moeite om te connecten met de DM 500, meldt het programma steeds. Voorheen ging alles goed en had ik deze problemen niet. Vervolgens het ik het flashfpx programma (free for 30 dagen) gedownload en die herkent de directories van de DM 500 wel. Maar ik werk het liefst met dcc en dreambox edit, Waar moet ik de oplossing zoeken om dit probleem op te lossen.
Tonskidutch Geplaatst: 25 september 2005 Geplaatst: 25 september 2005 kan aan je firewall en privacy settings liggen ik zie in zone alarm / alart & log, altijd welke poortjes geblockt worden... was ik weer eens aan het kloten (experimenteren) zie ik het data verkeer tussen pc en dreambox geblockt dan even die poortjes openen (poortjes of proggie welke dat poortje gebruikt) sinds de laatste zonealarm update staat er een default instelling aan die een iedere versie en/of update van de desbtreffende programma's als nieuwe bedreiging tegenhoud.. met waarschuwing aan jou. mocht je geen zone alarm gebruiken kan het zijn dat je OSfirewall van XP al een en ander tegenhoud... wil je dat laatste oplossen moet je het ipadres van je dm 500 toevoeGen als trusted in internet options security. cheers Liberty Anette Askvik
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen