Gast Geplaatst: 27 september 2005 Geplaatst: 27 september 2005 als ik films van hd dreambox 7000 over router naar pc wil sturen met dcc of tsman stopt deze na ongeveer 300 of 400 of500mb van de 3000mb. dcc zegt dan not connected. als ik dan met pc internet op wil gaat dit ook niet meer als ik pc opnieuw opstart lukt dit wel weer kan dan ook weer connecten met dreambox via dcc of tsman heb sweex breedbandrouter
Tonskidutch Geplaatst: 27 september 2005 Geplaatst: 27 september 2005 tja Lie, welkom hier op het forum lijkt een soort fout in protocollen en of vertraagde firewall "internet block" gebruik je vaste ipnummers of een dhcp automatisch toekennen gebruik je firewall op windows (OS zelf of extra software) gebruik je wifi of vaste kabels ??? cheers Meantime Mick Roach
Gast Geplaatst: 28 september 2005 Geplaatst: 28 september 2005 hallo tonskidutch gebruik vaste ip nummer heb dhcp in dream uitgezet. ik gebruik in os geen firewal software zonealarm maar als ik zonealarm uitzet heb ik zelfde probleem. gebruik vaste kabels. ip dream is 192.168.2.100 dit blijft altijd zo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen