Ga naar inhoud

Met zoeken naar bijna het einde van een film loopt 4000 pvr vast

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Als een kenns van mij een film heeft opgenomen, en later ff snel wil kijken door met zoeken 95% in te geven dan wordt soms het beeld zwart en geeft hij

aan dat er geen signaal is of de boel gecodeerd is.

Is dit een bekende kwaal, en wat kunnen we er aan doen.

Álvast bedankt.

André.

DM 7020-80gb - Div. Images - Lexar 512mb cf - DM 500+ - DM 800 - triax 78cm Astra 1,2,3,Hotbird - LG 42" PLASMA (1080)

Geplaatst:

Die kennis van jou , met welke cam werkt hij ?

De problemen die jij beschrijft komen voor met Mr en Mrv in een Tf xxxx pvr

VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci

Geplaatst:

Hoi,

Die kennis gebruikt een dragoncam, soms wil hij de xcam ook nog wel eens gebruiken ivm update c+ kaart.

Hij wil gewoon weten of het eind v.d film er op staat.

Bij 1 film werkt het zonder problemen, wil hij dat bij een andere film doen die op de hd staat dan wordt het beeld zwart met de mededeling dat er geen signaal of een gecodeert programma is.

IK zal dat van het kopieeren even doorgeven.

Alvast bedankt.

DM 7020-80gb - Div. Images - Lexar 512mb cf - DM 500+ - DM 800 - triax 78cm Astra 1,2,3,Hotbird - LG 42" PLASMA (1080)

Geplaatst:

Bij mij gebeurt hetzelfde, Topfield 4000PVR met Aston 1.05 cam.

Het gebeurt alleen wanneer de opname gecodeerd is (dus wanneer ik tijdens het opnemen tegelijk aan het zappen was, of een ander kanaal bekeek) en ik in de gecodeerde opname snel naar het einde spring met de percentage functie. Wanneer ik een seconde of 10 wacht, soms 15 seconden, dan krijg ik gewoon beeld enz., het systeem heeft dan kennelijk wat tijd nodig om de codering te verwerken.

Misschien heeft een andere cam dan de door mij gebruikte Aston nog meer moeite om midden in een gecodeerde opname af te gaan spelen, en duurt het nog langer voor je weer beeld hebt, of krijg je helemaal geen beeld.

Je kunt dus eerst proberen of het net zo werkt als in mijn situatie, gewoon naar 95% gaan en dan even wachten tot je weer beeld hebt, of je moet zorgen dat je meteen ongecodeerd opneemt (niet zappen enz.) of zoals Gorilla King al adviseert, de opname eerst kopieren zodat hij gedecodeerd wordt.

T B

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen