knol Geplaatst: 30 september 2005 Geplaatst: 30 september 2005 werkt tot nu toe goed zover als ik kan zien Dreambox 7000s draaibaar
knol Geplaatst: 30 september 2005 Auteur Geplaatst: 30 september 2005 ik zei het verkeerd sorry.ik ben gewoon als een leek die er geen verstand van heeft naar control panel gegaan,daarna soft cams,en gedownload(onder de groene knop) En daar staat hij gewoon hoor de B en erin gezet,tot nu toe probleemloos Dreambox 7000s draaibaar
cellie Geplaatst: 1 oktober 2005 Geplaatst: 1 oktober 2005 Deze is dus van en voor Gemini. Te downloaden of installeren bij onze oosterburen. Geen changelog zeker? doz21 is niet zo 'uitleggerig'. Doet camd3x intussen al NDS? Assumption is the mother of all fuckups
Gast Geplaatst: 1 oktober 2005 Geplaatst: 1 oktober 2005 Citaat: waar? camd_v3_802a.rar Release notesFaster zapspeed with MultiChannel option. PMT Parser fixed (missing Seca Providers) Dus hij zapt sneller in Multichannel mode & 't PMT probleem bij sommige Seca provider is gefixed.
knol Geplaatst: 1 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 1 oktober 2005 de B aanwezig in het Control Panel van Hydra Dreambox 7000s draaibaar
Gast Geplaatst: 1 oktober 2005 Geplaatst: 1 oktober 2005 Klopt, maar hij is offline gehaald door Doz21, blijkbaar zat er 'n bug in.
Gast Geplaatst: 1 oktober 2005 Geplaatst: 1 oktober 2005 En ? deze is er ook al: Camd 3.803 blacklist(services) für client (wird von server automatisch gesetzt)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen