peter-nmgn Geplaatst: 4 oktober 2005 Geplaatst: 4 oktober 2005 Hoe krijg ik een uitgebreide EPG voor +/- 3dagen in gemini? (zoals in de laatste PLi zit) Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
The Iron Maiden Geplaatst: 4 oktober 2005 Geplaatst: 4 oktober 2005 Volgens mij is dit een unieke functionaliteit in PLi. Het is dus wachten of én wanneer deze code openbaar wordt gemaakt voor andere images The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Gast Geplaatst: 5 oktober 2005 Geplaatst: 5 oktober 2005 Installeer de MV EPG (MultiView EPG) plugin. Daarin kan je instellen om van zowel MWH (EPG data) als externe EPG providers de zaken voor 3 dagen op te halen.
jackren Geplaatst: 5 oktober 2005 Geplaatst: 5 oktober 2005 Citaat: Installeer de MV EPG (MultiView EPG) plugin. Daarin kan je instellen om van zowel MWH (EPG data) als externe EPG providers de zaken voor 3 dagen op te halen. Ik heb al van alles geprobeerd, maar welke plugin van de I-have-a-dreambox site moet ik nu precies installeren? (gaarne preciese benaming en versie nummer) BVD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen