Gast Geplaatst: 5 oktober 2005 Geplaatst: 5 oktober 2005 Ik heb een net werk van 3 DB 7000 waarvan 1 een HD heeft kunnen die andere 2 gebruik maken van deze HD voor bv opname? Zo ja hoe moet ik dat dan instellen want ik vind alleen info over de mount van een HD in de pc. Mvg Tiger
MagicOnline Geplaatst: 5 oktober 2005 Geplaatst: 5 oktober 2005 Kijk eens >>hier<< uitleg is wel in het engels. suc6 CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Gast Geplaatst: 5 oktober 2005 Geplaatst: 5 oktober 2005 ook hier praten ze weer over een externe hd in een pc maar helaas niet dat wat ik wil 2 boxen gebruik maken van 1 hd in de 3e box.
Tonskidutch Geplaatst: 5 oktober 2005 Geplaatst: 5 oktober 2005 tiger0120, dat kan prima met NFS en de juiste export file aanmaken... de Gemini 2.20 fix heeft standaard een goed werkende NFSserver ingebouwd. ( [color:"red"] in te stellen onder blauw,extra settings) [/color] alle twee effe een mount aanmaken op menu settings expert menu communication settings mount naar het dreamboxie ipjen welke de hdd erin heeft /mnt/nfs als Local dir dan save enkel bij gemini moet je dan nog per ftp de mount regels correct aanpassen zodat die op automount staat /var/tuxbox/config/enigma/mount.conf automount = 1 en dan werkt dat. cheers Pipeline Bill Frisell
Gast Geplaatst: 5 oktober 2005 Geplaatst: 5 oktober 2005 dankje wel voor deze info, ik ga het dadelijk als vrouw en kind in bad zitten uitproberen.
Gast Geplaatst: 5 oktober 2005 Geplaatst: 5 oktober 2005 ik krijg elke keer mount:xxx.xxx.x.xxx/mnt/hdd/nfs failed op de db met de hdd. Ik gebruik op de db met hdd Hydra beta_4 en op de anderen de Phoenix. wat doe ik fout?
Tonskidutch Geplaatst: 5 oktober 2005 Geplaatst: 5 oktober 2005 /mnt/hdd/nfs failed op de db met de hdd de db met de hdd erin heeft toch al een standaard mount die hoef je niet nog eens te mounten op nfs. dreambox 1 excl dreambox 2 excl dreambox 3 incl hdd op 1 en 2 stel je de mount via menu in op 3 stel je de gemini NFS server in cheers Pipeline Bill Frisell
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen