Gast Geplaatst: 10 oktober 2005 Geplaatst: 10 oktober 2005 Tsja, ik weet dat sommigen hun vingers al blauw hebben getikt, maar ik kom er desondanks niet uit. Ik heb Gemini 2.20 geinstalleerd met Newcamd6.02 en de Newcamd config 6.02 (uit het bluepanel). Ik heb de informatie uit de FAQ (database) alhier gelezen en de wijzigingen netjes ingetikt. Alle 3 configfiles staan in /var/tuxbox/config/newcamd: betad.cfg, cardserv.cfg en newcamd.conf Maar als ik newcamd 6.02 start dan krijg ik een "can't decode" debug melding en verder niks. Als ik een telnet naar 14001 doe dan zie ik wel dat die poort open staat (dus de DB luistert naar 14001) maar ik krijg geen enkele kaartinformatie te zien (helemaal niks = zwart scherm!). Help! Overigens: Mijn CD+ kaart is prima. Als ik camd3 start doet ie het gelijk. Wat heb ik gemist?
pietpiet50 Geplaatst: 10 oktober 2005 Geplaatst: 10 oktober 2005 Check of de cardserver is gestart van newcamd Zit de kaart in het juiste slot ? Suc6 VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90
Freeangel Geplaatst: 10 oktober 2005 Geplaatst: 10 oktober 2005 Heb ik ook last van maar alsvolgt opgelost Naar een C+ kanaal zappen en dan ff de kaart er 0.5 cm uit de kaartlezer trekken en dan terugduwen. Toen kreeg ik beeld Mvg Raimo I had a dream, and now it has become reality
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen