Gast Geplaatst: 14 oktober 2005 Geplaatst: 14 oktober 2005 Kijk bij lex daar heb ik wat tips neergezet.
Con Geplaatst: 14 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 14 oktober 2005 Ik heb maar wat ge-edit en toen de hele bende er opnieuw opgezet. Ik zit nu niet meer in een stadium om veel te ontdekken maar eerder in een stadium "het moet gewoon werken" Dus het expirimentele is er een beetje af bij mij. Mijn stadia was; - uitzoeken wat mogelijk was (11 maanden geleden) - daarna zoveel mogelijk ontvangen voor de "heb" (6 maanden geleden) - nu alleen maar ontvangen wat nodig is (heden) Dit zijn volgens mij de ontwikkelingen voor veel mensen. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Gast Geplaatst: 14 oktober 2005 Geplaatst: 14 oktober 2005 Komt dat mischien ook dat je nu werk heb ? want eerder was je veel actiever dan nu je kunt je bv ook verdiepen in de firm enz.
Con Geplaatst: 15 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 15 oktober 2005 Inderdaad komt het voor 95% omdat ik (gelukkig) weer een 40 urige werkweek heb. De firm boeit mij wel maar na een paar weken met het "leren volgen van" onder andere de procedures in de firm ben ik ermee gestopt. Ik miste te veel achtergrond om het zonder boeken te volgen. Snappen was zozeer het probleem nog niet maar er golden voor mij teveel geneste loops / lussen met daarin verwijzingen die voor mij niet meer waren te vinden. Daar kwam nog het hex-geneuzel bij en dat maakt het allemaal niet inzichtelijker. Reden voor mij om dit aan anderen over te laten. Toen heb ik me maar enkele maanden bezig gehouden met de diverse handleidingen. En zo voegt iedereen op zijn eigen manier wat toe. En nu weer met die klote dreiging van de vogelpest ben ik savonds en in het weekend ook weer erg druk met een nachthok / schuur van 35 m2. Maar goed, zo blijf ik in ieder geval van de straat en uit de kroeg. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen