Ga naar inhoud


SENSATION op NL TMF !


Gast

Aanbevolen berichten

Tis wel niet echt een Feed, Maar tis wel Live.... & Fantastisch :<P>SENSATION op NL TMF !<P>Geluid van 538 loopt Synchroon !! (Audio PID 00E6)<BR> pinkieone.gifpinkieone.gifpinkieone.gifpinkieone.gif<p>[ 08-07-2001: Message edited by: MediaMaster ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je had beter een kaartje kunnen kopen net als mij en er zelf naar toe gaan was vet hoor. Maarja dat zal je waarschijnlijk zelf ook wel gezien/gehoord hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het spijt me zeer maar ik vond het echt een dieptepunt. Is dit nou wat er terechtgekomen is van ID&T? Voor mij dus niet echt een 'Sensation'. Ze draaiden het hele assortiment van Radio538 (wel 12 platen) en Jean zat z'n eigen plaatje nog eens 'up te liften'. Nee dit heeft nix meer met muziek een feesten te maken. De commerciele molen heeft z'n werk weer volbracht, de zakken zijn weer flink gevuld. Jammer.

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik was er ook bij als trouwe dance c.q. feestganger en heb ook nog nooit zoveel 16 jarigen gezien met stijve bekkies en wazige blikken in de ogen.<P>Zelf blijf ik ook niet geheel nuchter op zo'n feest maar om de minuut minderjarigen die naar je toekomen en je vertellen dat ze het zo tof vinden vind ik echt een dieptepunt.<P>De lineup was ook enorm klote, op dus naar Dance Valley waar de echte rotten in het vak zoals Carl Cox, Sven Vath ook te bewonderen zijn en dan maar hopen dat die commerciele pubers lekker nog thuis in bed liggen van de kaakpijn van Sensation.<P>Just my point of view...

Link naar reactie
Delen op andere sites

<B>[off topic modus]</B><BR>Heb zelf al heel wat feesten meegemaakt (ben de tel kwijt), maar ik moet zeggen dat we hier in NL niks te klagen hebben over de kwaliteit van de feesten t.o.v. het buitenland.<P>Op organisatorisch vlak is alles goed geregeld en wij geven hier in dit kleine landje toch wel de grootste feesten ! Sensation is inderdaad <B>gehyped</B>, maar dat komt ook door de locatie die gewoon indrukwekkend is voor een feest. Dit jaar hebben ze flink bespaard op de DJ kosten, maar hou er wel rekening mee dat ID&T ook gewoon een bedrijf is geworden dat vette winsten wil maken en het nodige investeert om nog groter te worden smokin.gif .<P>Over Sensation zelf kan ik zeggen dat het OK was zolang je je verwachtingen niet te hoog had gelegd. De sfeer en line up van vorig jaar waren natuurlijk moeilijk te evenaren en tja tis maar net waar je van houdt biggrina.gif <P><B>[/off topic modus]</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Chivato: Nou die 16 jarigen zijn dan ook mede de reden waarom de hardcore (en dus ook de Thunderdome feesten) ten einde zijn gekomen. Maar de commercie heeft zoals gewoonlijk de grootste vinger in de pap gehad. Want we konden voor 3 tientjes allemaal Hakkuh en K(n)otsuhhhh. De Loveparade (ooit in het leven geroepen voor vrede, liefde en vrijheid (na de val van de muur)) is ook verbasterd tot een mediacircus waar voornamelijk RTL2verslag van doet. Maar waarschijnlijk willen de mensen het zo. Een radiostation als <A HREF="http://www.evosonic.net" TARGET=_blank>Evosonic</A> wat echt goede electronische muziek uitzond (van ambient/experimental tot terror) is uit de lucht gegaan omdat er geen (veel te weinig) reclame inkomsten waren. Er is nog een <A HREF="http://www.evo-club.de" TARGET=_blank>Evo-club</A> die probeert het zaakje weer van de grond te krijgen. Ik hou m'n hart dan ook vast voor Dance-Valley, daar dit 'broadcasted' wordt door TMF en 528. Ik hoop van harte dat dit een goed/leuk/mooi feest wordt. Zoals je zegt, Carl Cox en Sven Vath maken een hoop goed smile.gif" border="0 <P>@Defend: Wat kan ik daar verwachten? Ik kan niets bekijken zonder eerst te registreren vandaar...<P>Ik mag hier wel een ouwe lul lijken, en ik kan hier nog wel uren over doorlullen, maar ik hou er nu maar mee op onder het motto: And now, the end is near..... wink.gif" border="0 <P>Gegroet, en nog veel Party-Pleasure toegewenst.

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...