Gast Geplaatst: 12 oktober 2005 Geplaatst: 12 oktober 2005 Hallo mede hobbyisten , ik kan geen talpa ontvangen via mijn Dreambox , ik heb vannalles geprobeerd maar geen resultaat , een automatiche scan , hand matig gescand niets helpt , zelf op mijn nokia 9304 s geen beeld op talpa tewijl dit toch een goed gekeurde ontvanger is daar moet het toch op te ontvangen zijn , ik heb op de beide ontvanger zenders laten zoeken , heb op canaldigitaal gekeken en daar de ferqentie en overige info weg gehaald en ingevoerd maar niets doet het , dus mijn vraag is wat doe ik verkeerd of zend talpa al uit of niet , ik weet het niet meer . Wie het weet hoe het moet dan hoor ik dat graag . Dreambox7000 met 120gb hdd vaste schotel Nokia 9304 s Alvast vriendelijk bedankt satjan
pippen2 Geplaatst: 12 oktober 2005 Geplaatst: 12 oktober 2005 Op de oude frequentie is nu een testbeeld te zien. Deze is genaamd "Nickelodeon/Talpa". De nieuwe heet "Nick/Talpa". Even zoeken in de zenderlijst, rode knop (all services). Deze zal het moeten doen, mits je het basispakket hebt van 8 euro p.m.
Schippertje Geplaatst: 12 oktober 2005 Geplaatst: 12 oktober 2005 En hoe krijg ik hem nu weer in de channel+ lijst? Bij voorbaat mijn dank. Schippertje
Jean-Claude Geplaatst: 12 oktober 2005 Geplaatst: 12 oktober 2005 druk eens op de DREAM toets terwijl de kanalenlijst op het scherm staat - doet soms wonderen..... DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Schippertje Geplaatst: 12 oktober 2005 Geplaatst: 12 oktober 2005 Kan drukken wat ik wil maar hij komt niet op de plaats van die andere nickelodeon/talpa schippertje
Gast Geplaatst: 12 oktober 2005 Geplaatst: 12 oktober 2005 Dreamknop - verplaats modus inschaken (enable move mode) - zender selecteren met de pijltjes toetsten - op OK drukken ( kanaal wordt rood) en verplaatsen met de pijltjes toetsen. Eerst wel ff de "oude" nick/talpa verwijderen. Als je je bouqet lijst in beeld hebt en je drukt op de Dream toets van je ab komt er een een heel menu tevoorschijn.(zie bijlage)
Schippertje Geplaatst: 12 oktober 2005 Geplaatst: 12 oktober 2005 Bedankt voor de tip, het is nu prima gelukt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen