Ga naar inhoud


Het werkt niet


Gast

Aanbevolen berichten

Heb een Phoenix programmer 3,57 Mhz en 9 Volt voeding en kaartje met een 2416 en 16F84 IC erop. Wanneer ik pic24c13 gebruik wordt de programmer wel gedetecteerd. De read functies werken goed Althans er wordt echt iets gelezen ook zonder de "smartcard" in de programmer. Maar er naar toe schrijven lukt dus voor geen meter. Ik zal wel iets simpels fout doen. Wie helpt mij. Ik snap het niet meer. Dank !<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor een pic 16f84 te proggen heb je een picprogger nodig dat kan niet met een Phoenix, de eeprom kan je wel proggen met een Phoenix programmer.<P>Succes !!<P>exDumber<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Garv het is niet de bedoeling dat wij via e-mail verder gaan, als je vragen hebt stel deze dan gerust op het board zo kunnen anderen er ook nog iets van opsteken en eventueel hulp bieden, daarvoor is er dit board.<P>Groetjes,<BR>exDumber<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK,<P>Geen probleem.<P>Heb een Philips DST 5816<BR>Met een Canaal Digitaal kaartje dat verlopen is. Dus nu alleen nog free to air. Daarom een programmer gekocht en z'on kaartje.<P>Hoe ga ik te werk ? <P>Het is een ISO smartcard programmer ED.02<BR>en een PICCARD1 v1.1<P>Of moet ik nog meer hardware aanschaffen<BR>Mijn dank is groot.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb geen ervaring met programmer ed.02 is mij niet bekend. Wat het proggen betreft voor irdeto : Eerst loader met pic programmer en progje 24c13 laden daarna met de phoenix en progje winphoenix de bin file naar de eeprom schrijven en tenslotte met het progje 24c13 de hex file naar de pic schrijven, ook met de pic progger.<BR>Voor seca : Geen loader nodig , zit reeds in de hex. Met progje 24c13 de pic hex laden daarna de binfile laden met piccard 2.1 of ic prog 0.9 .<P>Of dit op je Philips zal werken weet ik niet misschien zijn er andere users die jou met die deze vraag kunnen beantwoorden.<P>Succes,<BR>exDumber<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je een merk / type pic programmer want zoals je eerder noemde kan dit niet met de Phoenix toch ? <P>Volgens mij is die programmer van mij wel Phoenix compatible althans dat staat op die site waar ik hem heb gekocht.<P>Dank weer<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

en log ook eens in op <A HREF="http://www.djazzy.com" TARGET=_blank>www.djazzy.com</A> <BR>staan de hex. files apart voor de verschillende seca ontvangers. ook de philips kan wat problemen hebben.<P>gr djazzie<P>ftp open van 15.00 tot +/- 22.30 of later natuurlijk...<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<P>heb ook een Philips Seca.<BR>Als ik de juli pic/hex file er opzet heb ik geen problemen.<BR>Deze is verkrijgbaar op de Downloads pagina op dit forum.<BR>De programmers die ik kan gebruiken zijn de VP2, DL20 en een phoenix programmer schakelbaar tussen 3.57 / 6 mhz.<P>Ik hoop dat je hier wat aan hebt? <P>------------------<BR>Groetjes hobbybob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank,<P>Denk dat het wel moet gaan lukken wacht nu alleen nog op mijn picprogger. Zal vandaag of morgen wel worden bezorgd. wellicht een tip voor alle satfreaks <A HREF="http://www.****.nl" TARGET=_blank>www.****.nl</A> goede online shop. Verstuurd onder rembours.<P>Gr,<P>GARV<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...