Ga naar inhoud


Het werkt niet


Gast

Aanbevolen berichten

Hmmm ik wordt gefilterd. misschien lukt het zo: w+w+w+.+m+s+a+t+.+n+l<P>Anders weet ik het ook niet meer. Mischien kan iemand mij vertellen waarom dit soort adressen gefilterd wordt ?<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


...een hele goede vraag<BR>hier nog eentje volgens mij - <BR>*** (S-T-V)<BR>en...<BR>***** (e-i-k-e-l)<P>ik wordt er wel misselijk van dit soort censuur.<BR>Wat/wie/waarom, beste admin van dit board??<P>2old<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben wel geen admin. maar die censuur is er gewoon om de rust op het board tebewaren<BR>en om tevoorkomen dat er posting op komen testaan met een commerciele bedoeling.<BR>. ga niet alles uitleggen waarom dan wel . maar neem van aan mij op deze manier werkt <BR>en leest het board het pretigst<P>gr djazzie<BR> <P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Djazzie, met aller respekt voor de mensen die de board administreren (want heel veel goede info is er wel hier te vinden) ben ik het dus volstrekt niet mee eens.<P>Rust creeer je niet door censuur te plegen. Dat creeert juist meer onrust. <BR>Wij zijn hier toch geen kinderen. Als iemand de regels overtreed (door b.v. een commercieel gerichte posting te doen) zijn er voldoende middelen om dat te voorkomen zonder de rest van je lezers gek te maken met al die kinderachtig sterretjes.<BR> <BR>2old<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...