Ga naar inhoud


Welk Pcb-layoutje voor Pic-kaart?


Aanbevolen berichten

Hoi vrienden,<BR>graag had ik willen beginnen met men eigen pic-kaartje te gaan maken, maar...daar er zoveel pcb-layouts zijn, zie ik door het bos de bomen niet meer. Kan iemand mezeggen welke layout ik best neem, ik had wel graag eentje gemaakt dat (eventueel later) ook autoupdate zou zijn (daar naar men zegt de files hiervoor nog niet op het net te vinden zijn en ik niet de kennis heb om deze zelf te schrijven). Het kaartje zou de 24c16 en de 16f84 moeten kunnen onderbrengen, dit omdat er kaartjes te koop zijn met deze ic's op en autoupdate, enkel vreselijk duur, 15.000 frank of bijna een nieuwe HUMAX ontvanger, kleine schande vind ik....vandaar het proberen zelf te maken.<BR>Verder heb ik reeds de layout voor de Ludipipo programmer voor de 16f84, maar met welke programmer programmeer je de 24c16?<BR>Kortom, alle hulp van jullie is welkom, want ik moet echt van (bijna) nul beginnen.<BR>A,ja,heb hier op de schijf bijna alle pic-pcb's staan denk ik, dus enkel de naam van de file moet wel lukken denk ik.<BR>Reeds bedankt voor jullie reply's,<BR>groetjes Johnny. <P>------------------<BR>

TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!!

Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...