Ga naar inhoud


Aston Cam update :)


Gast

Aanbevolen berichten

Er is een nieuwe software versie beschikbaar op de frequentie 12601 h, 5/6, 22000 op de Astra 19 oost (zender naam MHP),de update gaat automatisch als U op deze frequentie afstemt.<P>Suc6<P>------------------<BR>Believe In Yourself....<BR> Who Dares Wins!<BR>People who think they Know everything,<BR> greatly annoy those of us who do... <BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kadiz, hoe lang heeft die update bij jou gelopen? Ik heb het de afgelopen dagen al een paar keer geprobeerd, maar hoe blijft op ' Attendez SVP' staan - uit mijn middelbare schooltijd weet ik nog dat dat iets met wachten vandoen had. Maar ik sta nu alweer een kwartier te wachten, en zoveel data kan er nu ook weer niet gedownload moeten worden.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by CAPTAIN PICARD:<BR><B>KIJK UIT MAAKT ASTON NON OPERATING !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<P>HEB JE DIT OOK ZELF UITGEPROBEERD KADIR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!</B><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>Ja Captain,..Ik heb dit zelf getest<P>Na 3 quartier heb mij cam eruit gehaald(terwijl de upgrade inloop was)<BR>en wat zie ik verschil?<BR>zappen tussen Kiosko en Taquilla gaat zonder probleen en soepel waardoor ik vroeger problemen had (elke keer opnieuw starten)<BR>wat ik vreemde vind dat versie nog steeds 1.03 is.<P>C U Kadir<P><P>------------------<BR>Believe In Yourself....<BR> Who Dares Wins!<BR>People who think they Know everything,<BR> greatly annoy those of us who do... <BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor alle users : heb een email terug gehad <BR>van kadir waarin die zegt dat het de update bij hem wel goed verlopen is ..Zappen tussen <BR>veschillende providers gaat goed nu ..<P><BR>Ok KADIR neem aan dat het je gelukt is dan..<P>Maar wat voor een ontvanger gebruik je ..<P>En wil je zo vriendelijk zijn de update<BR>procedure eens wat dieper uit te leggen ..<P>Avast bedankt in naam van iedereen <P>CAPTAIN PICARD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, ga het ook eens proberen, mocht het beter gaan dan laat ik jullie wel wat weten, is dat niet het geval (zal ik een andere cam gaan halen smile.gif en laat ik ook wel iets horen.<P>Tot straks smile.gif<P>FiloFx<BR><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

12601 H 22000 5/6 Signal 100%, Quality 100% maar nada channel MHP.<P>Swoit ..<BR>LOL<P><BR><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

12.603 MHP Test<P>Started ... heb geen idee of het nu iets aan het updaten is, maar zal het hier een uurtje laten staan...<P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg maar nog een keer ..<BR>HET IS OP EIGEN RISICO DIE UPDATE ,<BR>bij mij en anderen is het niet gelukt ,<BR>resultaat ,ASTON doet het niet meer ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, gedaan .. wel bij mij werkt alles nog wel .. Ik krijg dus "Telechargement ... attendez SVP" .. dat doe je door Cam INFO - Consultation te doen .. en dan wachten .. heb het ding zo'n 2 uur laten staan, wat eigenlijk idioot is verondersteld dat een cam bin file 300k is en een update van de MM9xxx via sat 1MB er 1 uur over doet, kan je rekenen .. maar bon, na 2 uur dus gewoon SAT uitgezet (geen CAM uit je toestel halen als ie AANSTAAT!) en terug aangezet. Cam werkt nog steeds, Version nog steeds 1.3 en moet zeggen, als ik nou héééééél paranoia zou zijn dat ie misschien iets sneller decodeert tijdens het zappen, maar eerlijk gezegd zie ik dus GEEN verschil. <P>In ieder geval, de cam werkt nog steeds. Dus ik weet niet waarom er probs mee zijn bij andere testers. Misschien is dit een update channel voor 1.01 aston cam gebruikers ?<P>Veel success ermee.<P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

haal wel je smartcard er uit<BR>bij de vorige update heb ik dat gedaan met een nokia 9600 de eerste keer ging goed<BR>de 2de keer heb ik de download onderbroken<BR>en die cam werkte dus niet meer niet zo slim van mijzelf<BR>ook toen veranderse de software versie niet<BR>maar hij werkte wel beter<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by SATFREAKHOLL (edited 24 July 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke die update is er dus weer even geweest <BR>en heeft de nodige slachtoffers weer gemaakt<BR>probeer het nou niet. je heb een grote kans dat het fout gaat . wacht nou braaf tot een aangekondigde update.<BR>maar voor de waaghalzen onder ons die de cam`s in voorraad hebben :-)<BR>hier de procedure<BR>1 scan het kanaal in waar de update is<BR>2 zet hierna de receiver uit op dat kanaal<BR>3 haal de kaartjes en eventueel de andere <BR>cam eruit<BR>zet de receiver weer aan <BR>wandel naar het cam menu<BR>en wacht.<BR>er zal een scherm verschijnen met daarin telecharge en svp<P>heb je geluk komt er een download status balkje in beeld <BR>die tot 100% loopt<BR>wacht voor de veiligheid nog even 5 minuten <BR>zodat je zeker weet dat hij klaar is.<P>krijg je de status balk niet . kan je wachten tot je een ons weegt. <P>het gaat dus om een update van 1.0 naar 1.03 dus heb je de laatste al NIET doen<BR>gr djazzie<P><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb zojuist de upgrade gedaan van versie<BR>1.00 naar 1.03 werkt zeer goed,het zappen is <BR>veel beter dan bij versie 1.00<BR>ps heb de bovenstaande procedure gevolgt<BR>thanks<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...