Ga naar inhoud


Aston Cam update :)


Gast

Aanbevolen berichten

ps o ja de procedure duurt maar een 5 tal<BR>minuutjes kreeg geen statusbalkje maar<BR>wel het aantal % dat verstreken was<BR>toestel was humax 5400<BR>groetjes <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb ik mijn receiver fijn naar nieuwe zenders laten zoeken.<P>Ga ik kijken wat wat is, is mijn Aston Ci Module spontaan naar de #$#CENSUUR!^$ <BR>Het is misschien toeval maar mijn ci versie 1.03 is zo dood als wat !!!<P>Heeft iemand al een manier gevonden om je seca module te reanimeren met een laptop of op een andere wijze ????????<P>Please Help !!! <P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fortress, ik heb mijn 5400 niet meer maar in het verleden, toen er ook 2-3 dagen een update in de lucht was kon ik herstellen door de Humax in te schakelen met de Seca-CI erin en na de start de Seca-CI er nog even uit te halen en wederom weer in te stoppen.<BR>De Aston CI melde zich hierna weer keurig.<BR>Succes<P>Wie is zijn update gelukt met de 9600 en wat is de beste methode ???<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alles ook doorlopen en ik had versie 1.03 en dat is het nog steeds.<BR>De CI deed en doet het prima.<BR>Het upgraden duurde bij mij ongeveer 30 minuten.(geen 5) Ik had al een hele dag de melding Telechargement ... attendez SVP.<BR>Totdat hij in procenten begon te tellen 11 %<BR>enz.. en na een half uur liep het af en had ik de melding scrambled signal.<BR>Wie kan echt bevestigen dat het een update is voor de versie 1.00??<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aviddv - <BR>Djazzie heeft op zijn FTP site wel een Aston v1.00 firmware bin file staan (ook vind je een andere link naar dezelfde file op die Italiaanse Digital FreeSat site)<P>Djazzie/anderen...<BR>kan deze bin file via de laptop pcmcia sleuf erin gezet worden? Misschien dmv ird106 pogramma a la Irdeto FreeCAM??<BR> <BR>2old<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had versie 1.00 en nu versie 1.03, dus geen enkel probleem, geen statusbalk wel % en binnen 5 minuten gepiept.Dit is dus een upgrade van 1.00 naar 1.03.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb inmiddels blauwe vingertjes van de ontvanger aan en uit en van cam menu naar cam menu maar alles wat er gebeurt..geen update en nog steeds de 1.00 in de cam.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

De update is voor een versie 1.0 naar een 1.03 ....<P>Die van mij is kaduk gegaan door alleen het volgende te doen.<BR>TER VEDUIDELIJKING over de aston van mij:<BR>heb het volgende gedaan..<P>1: freqentie ingescant en opgeslagen <P>2: nadat ik op die freqentie heb gestaan +/- 1 minuut , DUS ZONDER EEN <BR>UPDATE TE DOEN ,deed mijn aston het al niet meer!!!!!!<P>DIT KAN TOCH NIET ,,volgens mij ben ik aan het dromen ofzo ...<P>DUS ZELFS HET INSCANNEN terwijl de aston module in de ontvanger zit ,kan je aston op non actief zetten!!!!?????<P>en nog een keer : DIT MOET NIET MOGEN TOCH of ben ik GEK??!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanochtend nog een keer gedaan (zoals DJAZZY geeft)<BR>na 40 minuut begint hij te tellen en VÓILA<BR>hij doet nog steeds (en better) en versie WAS 1.03 en hij is nog steeds 1.03 en ik kan het verschil ook zien<P>Ik vind jammer voor jouw CAPTAIN dat hij KADUK (KADUK=???? of KAD**)gegaan is ik heb vorige update ook eentje weg gegooied<P>C U KADir<P>------------------<BR>Believe In Yourself....<BR> Who Dares Wins!<BR>People who think they Know everything,<BR> greatly annoy those of us who do... <BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo mede sateliet vrienden ik heb net een bericht gelezen over de software update voor de Aston cam op, <A HREF="http://www.satellite.it/tecnica/news/179.shtm" TARGET=_blank>http://www.satellite.it/tecnica/news/179.shtm</A> <BR>er staat het volgende,<P>ASTON: REFRESHES OF THE DECODER ON ASTRA<BR>25 July 2000 - the French company Aston is distributing via satellite the refresh software for its receivers digital them with CAM integrated Seca. The frequency interested e' on east Astra to 19,2° on the Fr. 12603 H - SR: 22000 - FEC: 5/6. <P>Unfortunately this upgrade does not have null to that making with that one of the Cam Seca version 1.0 that a lot is made to attend. In any case it could however be an idea to monitorare also this frequency of Astra, beyond to 12539 H di Hotbird, in order to notice of the arrival of the a lot yearned for refresh. <P>Het is dus niet een upgrade voor de Aston seca common interface maar een upgrade voor de Aston recievers met embedded seca.<P>Dus pas op !!!<P>Groetjes Andre<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

en waarom melden dan mensen dat er bij hun een upgrade gelukt is van de aston CI 1.0 <BR>naar aston CI versie 1.03 ???<P>Lopen mensen weer te liegen ..WAAROM ???<BR>Ik berijp dit effe niet ....MAAR JA ....<p>[This message has been edited by CAPTAIN PICARD (edited 25 July 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Captain Picard die mensen hoeven niet te liegen het zal mischien inderdaad bij sommige gelukt zijn, maar omdat het eigenlijk niet software voor de common interface is loop je wel de kans dat het fout gaat.<BR>Groetjes Andre.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Captain,<P>wel ik weet niet waarom jouw Cam het heeft laten afweten, maar daarom is ie nog niet dood. Eerlijk gezegd kan je je Cam alleen naar de "fillistijnen" helpen door hem uit het toestel te halen terwijl deze aanstaat, en dat heeft alleen met spanning te maken. En dan nog, moet je hem al een serieuze "klop" geven. Swoit .. je kan je cam inderdaad weer gewoon even "initialiseren" met behulp van een laptop. En er zelf de software weer opzetten. SCM Microsystems maakt cams (Viaccess etc) en hebben daar de nodige soft voor. Dus gewoon je cam even in de laptop en klaar is kees, in de veronderstelling dat het geen "hardware" fault is.<P>Veel succes ermee.<P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...