Ga naar inhoud


Iemand een recente Freq lijst Dreambox paardekoersen ?


Avalon

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Ik heb in het verleden van iemand een lijst (bestand) gekregen maar van wie weet ik zo niet meer deze ben ik kwijt..

 

Misschien dat iemand van jullie mij een complete lijst draaibaar van freq of bestanden toe kunnen sturen wat je zo in de dreambox kan pompen met dreamedit....

 

Mij dank is groot...

 

Gegroet,

Avalon

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vraag eens via een p.m. bij

paardengek

ook hier op het forum ,er staat geen email-adres vandaar op deze manier via p.m.

Hij weet veel van paardenkoesen

Succes

Rini

I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15,  or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Avalon,

 

Ik zal morgen of woensdag zo'n lijst hier in de bijlage plaatsen. Ik moet die lijst nog even actualiseren i.v.m. de nieuwe frequentie van de nederlandse paardenkoersen.

de settingslijst, die ik plaats zijn gebaseerd op pet123 met als extra bouquet paardenkoersen.

 

Met vriendelijke groet, Andries

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierbij zet ik een settingslijst, gebaseerd op pet 123 22-10-05 settings met een bouquet paardenkoersen erbij online.

 

Het schijnt dat op de hotbird nog een tv zender is, waarbij de poolse drafsport te zien is. Ik heb deze zender nog niet ontdekt.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...