Gast Geplaatst: 27 oktober 2005 Geplaatst: 27 oktober 2005 Ik lees in de FAQ dat de 4000 en 5000 geen PIP hebben als je twee gecodeerde zenders hebt. Maar ik kan niks vinden over de [color:"blue"]5510 en 5010Masterpiece [/color]
Bink Geplaatst: 27 oktober 2005 Geplaatst: 27 oktober 2005 Zelfde verhaal, omdat het dezelfde apparaten zijn. Voor een goed werkende PIP op gecodeerde kanalen zal je moeten uitkijken naar een andere tuner, bijvoorbeeld een Arion (opvolger van de Echostar). Die doet het feilloos. Bij Topfield wil het maar niet zo lukken.
Jürgen Geplaatst: 28 oktober 2005 Geplaatst: 28 oktober 2005 Ik denk dat er een kleine nuancering aangebracht moet worden. Op een 5510PVR kun je wel degelijk PIP toepassen mits de gecodeerde zenders op een en dezelfde transponder zitten. B.v. werkt het wel bij de combinatie RTL4 en RTL7 MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
aukemuis Geplaatst: 28 oktober 2005 Geplaatst: 28 oktober 2005 En volgens mij werkt het alleen met een ASTON 1.07 dual cam. Het nadeel van dat dual descramble is volgens mij dat gewone opnames vaker de fout ingaan. Kan bijgeloof zijn maar sinds ik het weer uit heb gezet gaan opnames weer beter.
Jürgen Geplaatst: 29 oktober 2005 Geplaatst: 29 oktober 2005 Citaat: En volgens mij werkt het alleen met een ASTON 1.07 dual cam. Het nadeel van dat dual descramble is volgens mij dat gewone opnames vaker de fout ingaan. Kan bijgeloof zijn maar sinds ik het weer uit heb gezet gaan opnames weer beter. Het kan kloppen dat het alleen met de ASTON 1.07 functioneert. Dat er problemen ontstaan bij gebruikmaking van Dual descramble kan ik helaas niet bevestigen. Tot nu toe heb ik nog geen problemen ondervonden bij het gelijktijdig opnemen van twee gecodeerde programma`s terwijl ik naar een derde programma kijk. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen