Ga naar inhoud


RTL 4 en RTL 5 werken bij mij niet meer


Gast

Aanbevolen berichten


Heb ik ook last van, heb nu grote problemen met het vrouwelijk thuisfront, wie heeft de oplossing, eventueel per e-mail svp<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by arbie:<BR><B>Heb ik ook last van, heb nu grote problemen met het vrouwelijk thuisfront, wie heeft de oplossing, eventueel per e-mail svp<BR></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Ja leuk hoor, kunnen jullie misschien even melden of jullie Irdeto of Seca gebruiken. Misschien dat iemand het dan kan vertellen. Bij mij is er geen probleem met Seca.<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo<P>Ik wilde alleen maar vertellen<BR>zo wel in seca als in irdeto heb ik ontvangst van 4 en 5 <BR>En ik ben de 5400 aan het testen dus<BR>Als het daarop werkt<BR>Zou je moeten zeggen werkt het overal<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, gert 2000 <P>werkt ook niet <BR>heb er zelf de orginele multichoice in geplaatst zelf die doet het niet <BR>weet ook niet echt meer wat er aan de hand nu is ..<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by gert 2000:<BR><B>gewoon de frequentie veranderen in je ontvanger 12344. horizotaal. symbol 27500<BR>fec.3/4<BR>gr gert<P></B><HR></BLOCKQUOTE><BR>Bedankt bij mij doet hij het weer (Irdeto)<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien het vandaag 12 juli is en C+ beloofd had in de nacht van 11 op 12 juli zijn transponderwissel daadwerkelijk kracht bij te zetten is het zo dat rtl 4 en rtl 5 verwisselen van transponder...nieuwe frequentie voor in het inladen van C+ transponders is 12515 H symbr 22000 Feq 5/6.<BR>De nieuwe frequentie van RTL 4 + RTL 5 is 12.344 V uit mijn blote hoofd gezegd. Als het goed is heeft iedere bij c+ bekende smartcard bezitter er een schrijven van gehad.<P>Satwatcher<P><BR>------------------<P><BR>[This message has been edited by Satwatcher (edited 12 July 2000).]<p>[This message has been edited by Satwatcher (edited 12 July 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

is wel mogelijk<BR>maar was dit ook voor alle overige kanalen ook het geval<P>want sinds gisteren nacht 01:00 <BR>heb ik totaal geen beeld meer<BR>ik heb zelfs ook op 12515 gescanned<BR>als je op het oude van rtl4 kijkt zie je een <BR>test beeld met info wat het juiste<BR>hosttransponder is..<BR>in dit geval bij een ieder bekend<BR>12515 h<BR>22000<BR>fec. 5/6<BR>maar ook hier hebben we dus niets<BR>mijn kaart geeft mij hier van "cam 16 " fout melding(irci5400)<BR>en er voor heeft het nog beeld gehad.<BR>iemand hier nieuws over....<P><BR>p.s. meld idt even ook via mail<BR>a.u.b.<P>madarbak@wxs.nl<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt inderdaad door de blokker...men is op dit moment van diverse kanten bezig om nieuwe blokkersoft voor de pic te schrijven welke dit euvel dient te verhelpen... <P>En ja...Echostar kopen is een optie....alhoewel er zijn voldoende andere recievers waar je ook je heil in zou kunnen vinden<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch vind ik het ongelofelijk dat er zoveel mensen uitval hebben , er is voldoende over gemeld , het lijkt wel of er alleen maar oog is voor het "hoe krijg ik beeld" topic smile.gif<BR>Maar ff zonder dollen , het valt wel op dat de mailing van C+ slecht tot niet gelezen word. Een paar maanden geleden kreeg ik zo'n mooie blauwe folder waarin beschreven werd hoe ik mijn (intussen al een jaar defecte ontvanger en vevangen voor een seca)instellingen wijzigen moest, het lijkt me dat iedere (geregistreerde) abonnee dat foldertje ontvangen heeft. Ook de kijkers van alleen de "vrije" kanalen.<BR><P>------------------<BR>Edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb mijn MM opnieuw gezocht op 12515, RTL 4/5 worden niet gevonden, zoeken op 12344 laad wel rtl 4/5 maar als ik wil kijken krijg ik geen toegang in beeld en alles blijft zwart, komt dit door de blokker????<BR>Ik kan mijn blokker er niet uithalen want deze is om optische redenen in mijn MM 9200 vastgelijmd, wie heeft de oplossing, behalve een echostar kopen.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...