Ga naar inhoud


RTL 4 en RTL 5 werken bij mij niet meer


Gast

Aanbevolen berichten

ja Tech ondanks dat ik pas een c+ abotje heb <BR>wist ik niets van dit gebeuren <BR>ook heb ik niets ontvangen van ze dat ze van kanalen veranderde ..<BR>weet je wat ik ook zo vreemd vindt<BR>dat zelfs de orginele multichoice kaart niet werkt <BR>trouwens is er nog iets leuks te doen met een orginele card <BR>heb er namelijk 4 hier liggen <BR>gebruik ik niet want ik heb goldwaffers<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo jongens,<BR>De Freqeunties van Rtl4 en Rtl5 zijn werkelijk veranderd.<BR>Wie allemaal een Extern blocker in bezit hebt gaat niet meer werken want de reden is dat de 12F02 codering is uitgeschakeld.<BR>De mensen die Nokia in bezit hebben kunnen wel blokkeren met de laatste update van Overflow want daar is de Blokker software matig ingedouwd.<BR>En de mensen die apparaten hebben zoals:Pace, Echostar,Strong....enz...<BR>Zal gewoon wel doen maar zonder blocker en je hebt de kans dat je gepakt wordt en dat je kaart gewoon uitgeschakeld wordt.<BR>Ieder geval heel veel succes en sterkte....<BR><P>------------------<BR>Op zoek naar de pakket DIGITURK op eutelsat7 graden. en allerlei nieuwe dingen !!!<BR>Het is cryptoworks en dat wil zeggen dat het viacces is.Wie kan mij daar mee helpen voor de keys.<BR>Alvast bedakt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rico , zeker is met de originele kaart nog iets leuks mee te doen al is het maar voor experimentele toepassing smile.gif als je er één kwijt wilt mail me je prijs maar voor de originele card , gaarne het mail adres gebruiken wat in m'n profile staat dus niet wat onder dit bericht staat.<P>------------------<BR>edited by Tech :)<P>http://www.homestead.com/rkmmontage/index3.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,<P>Ik heb sinds maart een abbon. op het 'basispakket' van C+ maar ook ik heb geen bericht van die geld wolven gekregen over freq wisseling. Het enige wat ik de afgelopen periode heb gehad is een vette rekening. Ik dacht dat het basispakket Fl 11.95 p/m koste. Sturen die *****s effe 'n rekening van FL 120,--. Nou, laten we zeggen dat dat de '+ service' is.<P>------------------<BR>MediaFreak

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet je tech laat mij maar iets van je horen want ik ben nu door gedraaid ik kan zelfs niet eens meer een e-mailtje schrijfeb<BR>klik maar op mijn bloemetje onderaan en stuur me maar een berichtje..<BR>doei..<P>ik hoop dat je me kuntr helpen <BR>p.s. zeg tech ligt Rotterdam bij jou naast de deur ???????<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...