Jürgen Geplaatst: 2 november 2005 Geplaatst: 2 november 2005 Zodra er weer een FW update aan de orde is komt het onderwerp 'instellingen opslaan' aan de orde. Hiervoor wordt dan schijnbaar Vega gebruikt. Nu gebruik ik Vega V1.054 al een hele tijd om mijn zenderlijst te up- en te downloaden. Ik kom echter niet achter hoe ik nu mijn instellingen middels Vega op een PC kan opslaan zodat ik na een FW update mijn instellingen eventueel kan restoren. Graag een korte toelichting hoe ik dit moet uitvoeren. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Sigma Geplaatst: 2 november 2005 Geplaatst: 2 november 2005 Jürgen als je je zenderlijst op slaat op je PC dan zit in dat bestand ook je settings en je timer instellingen en het maakt niet uit of je het nu met Vega doet of met Setedit het wordt in bijde gevallen opgeslagen voor Vega zijn trouwens nieuwe DLL bestanden zie bijlage deze even door middel van knippen plakken in de Vega map zetten en Vega is weer uptodate Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Jürgen Geplaatst: 2 november 2005 Auteur Geplaatst: 2 november 2005 Citaat: Jürgen als je je zenderlijst op slaat op je PC dan zit in dat bestaand ook je settings en je timer instellingen en het maakt niet uit of je het nu met Vega doet of met Setedit het wordt in bijde gevallen opgeslagen Sigma bedankt. Het is zo simpel, je moet het alleen weten. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Sigma Geplaatst: 2 november 2005 Geplaatst: 2 november 2005 kun je die dan ook apart terug zetten in je Topfield volgens mij niet!!! je kan er dus voor kiezen is opzich niet verkeerd bij mij staat deze optie uit en heb altijd mijn settings terug naar een update Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Sigma Geplaatst: 2 november 2005 Geplaatst: 2 november 2005 Oké weer wat geleerd bedankt Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen