Ga naar inhoud

wie kan mij wat vertellen over echostar 7000 hdd viaccess

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik bezit een d-2500-ip dez wordt niet automatisch geupdate ben nu opzoek naar een vervanger die nog wel geupdate wordt.

bv de 7000 hdd viaccess of de d 2400 ip.

heeft iemand daar info over of een advies wil wel een echostar houden heb hem nodig voor mijn besturingen van mijn 120 schotel

Geplaatst:

De 7000 HDD is ook al gebruimte tijd uit de roulatie en Echostar heeft zelf al aangegeven, dat de software NIET verder ontwikkeld wordt!

Aangezien Echostar zich nu geheel uit de markt terug getrokken heeft, is het onwaarsachijnlijk dat er nog enige verdere ontwikkeling plaats zal vinden voor ALLE ontvangers, met uitzondering misschien van de 5020, aangezien deze nog maar net op de markt gekomen is.

Als je het echt zeker wilt weten, bel Echostar eens om te vragen welke ontvangers nog door ontwikkeld worden? (duur 0900 nummer).

Adri.

Geplaatst:

Waneer je een Vbox aanschaft ben je verlost van het beperkte aantal ontvangers in de markt met een 36 besturing.

De Vbox gebruikt diseqc 1.2 besturing voor het aansturen van een 36 volt systeem.

Geplaatst:

Ik zat ook met dit dilemma. Een nieuwe ontvanger met 36v-besturing zijn amper te leveren. Echostar was een van de weinige die ontvangers maakte met 36v-besturing. Manhattan levert ook ontvangers met 36v-besturing. Verder zijn er volgens mij geen andere bekende merken die dat ook aanbieden.

Om in de toekomst meer keus te hebben heb ik ook de V-box gekocht.

Ik gebruikt de V-box in combinatie met de echostar 5020. En het werkt perfect!!

Voor de motorbesturing heb ik wel de 5 volt apart uit de V-box moeten halen. Mijn sensor heeft 3 aansluitingen te weten: 5 volt/massa/puls

Leo W

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen