Gast Geplaatst: 10 november 2005 Geplaatst: 10 november 2005 apart; ik heb 1x automatisch de kanalen opnieuw ingescand, en 1x bvn handmatig toegevoegd... toen ging ie na een tijdje knipperen aan, maar alleen het geluid van bvn doet het, beeld is gewoon egaal zwart ... en als ik zender omhoog switch, en dan weer terug naar bvn: zegt ie heel lang: zoekt signaal, en dan komt er ineens beeld en geluid. maar het duurt dus erg lang, wat ie bij andere (fta) kanalen niet doet...
Gast Geplaatst: 10 november 2005 Geplaatst: 10 november 2005 in de manual staat trouwens dat de 'lnb-spanning' normaal gesproken aan moet staan, maar deze stond 'uit' als de spanning uitstaat is de signaalsterkte ongeveer 75, en als ik m aanzet is de sterkte 5 a 10 ... wat klopt er niet ?
mteam Geplaatst: 10 november 2005 Geplaatst: 10 november 2005 Niet normaal natuurlijk. Zet de ontvanger terug naar fabrieksinstellingen en herbegin van vooraf aan. Als dit niet zou helpen kan nieuwe software de oplossing zijn. Groetjes Danny
Gast Geplaatst: 10 november 2005 Geplaatst: 10 november 2005 oke ga ik doen... hoe moet ik er nieuwe software opzetten, en waar vind ik het. via de satteliet updaten heb ik al geprobeerd, maar dat werkte niet..
Gast Geplaatst: 11 november 2005 Geplaatst: 11 november 2005 even om zeker te weten dat het niet mijn fout is: als ik naar automatisch kanalen ga zoeken zijn dit de instellingen: Satelliet: Astra 1A-1H LNB-vermogen: uit (als ik m aanzet is signaal nog maar 8, uit is ie 70) LNB-type: universeel LNB-hoog: 10600 LNB-laag 9750 TP Freq.: 10832 Search option: All DiseqC 1.0: Port 1 Motor: off verder zapt ie gewoon goed naar vrijwel alle FTA kanalen, alleen met bvn heeft ie erg veel moeite ...
mteam Geplaatst: 11 november 2005 Geplaatst: 11 november 2005 Is dat nadat je naar fabrieksinstellingen bent terug gegaan ? Nog altijd het probleem van lnb spanning uit = ontvangst en aan = geen ontvangst ? Geef eens de info die je ziet staan als je naar receiver upgrade gaat. Groetjes Danny
Gast Geplaatst: 11 november 2005 Geplaatst: 11 november 2005 Citaat: Is dat nadat je naar fabrieksinstellingen bent terug gegaan ? Nog altijd het probleem van lnb spanning uit = ontvangst en aan = geen ontvangst ? ja. precies zoals je het zegt Citaat: Geef eens de info die je ziet staan als je naar receiver upgrade gaat. Groetjes Danny Ontvanger upgrade: 1 Belangrijkste s/w 2.32 (Bootloader 2.0) 2 Kanaal 3 Satelliet informatie E127 4 Kanaal vooraf instellen 5 Alle informatie 6 Checksum check 7 Upgrade via satellite ik heb ze allemaal al een keertje geprobeerd, maar (tot nu toe) zonder resultaat / werkte niet
mteam Geplaatst: 11 november 2005 Geplaatst: 11 november 2005 Stuur even een mailtje naar het adres in mijn proiel met je woonplaats. We kunnen eventueel iets regelen. Groetjes Danny
gerrit B Geplaatst: 23 november 2005 Geplaatst: 23 november 2005 Citaat: Als het een comag fta 2 ci is .... doen. Als het een comag seca 2 ci is .... niet doen. Met de eerste zijn er mogelijkheden voor de tweede is er niets. Groetjes Danny waarom een comag seca 2 CI niet doen? is daar een speciale reden voor? kan deze niet met cam's omgaan oid? of is er geen alternatieve software voor? suc6 Gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
mteam Geplaatst: 23 november 2005 Geplaatst: 23 november 2005 Die kan wel met cams overweg maar geen emusoft. Op zich geen slecht toestel - wel een aantal bugs in de software. Support van de invoerder bestaat er in te zeggen dat er geen support is. (letterlijk tegen mij gezegd) Groetjes Danny
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen