Gast Geplaatst: 2 november 2005 Geplaatst: 2 november 2005 kun je hier nog wat mee,of is die voor de sloop.wie weet wat te doen ik hoor het graag!!!!!!!!!!!!
Gast Geplaatst: 3 november 2005 Geplaatst: 3 november 2005 Misschien kun je hem nog verpatsen aan een raar land waar ze nog viaccess gebruiken...
Gast Geplaatst: 3 november 2005 Geplaatst: 3 november 2005 de 9750c is een viaccess decorder , dit coderingssysteem is bijna verleden tijd in nederland. dus je kunt er niks meer mee doen
Aanbevolen berichten