spatieman Geplaatst: 5 november 2005 Geplaatst: 5 november 2005 Incrediable !, mijn vorig topic heeft meer reakties los gemaakt als ik dacht, ik dank dan ook iedereen voor zijn reaktie. ondertussen, ben ik een happie eigenaar van een DBX500s ,wat een sublieme zap snelheid ! (thnx lemming) ,de mogelijkheden zijn echt vrijwel onbeperkt, en voor dank aan $#@%!%#$#@#! voor het laatste model die hij heeft kunnen verkopen. nadeel is naturlijk dat in deze versie maar een smartiekaart slot in zit, dus als ik geen pr0n zender wil kijken moet effe kaartwissel doen. nu nog eens stoeien met de optie voor het opnemen van filmen over het lan naar een gemounte HD . Groets! spatieman
Tonskidutch Geplaatst: 5 november 2005 Geplaatst: 5 november 2005 de tweede kaartlezer kan een phoenix cardreader aan de compoort zijn als je camd3 gebruikt. cheers In For The Kill Billie Marten
Ome Merde Geplaatst: 5 november 2005 Geplaatst: 5 november 2005 en anders via LAN-CS, voila .... hebbie uiteraard wel wat Phoenix-proggers en kaarten (en kennis) voor nodig, maar niets is onmogelijk. merDe deze ruimte is te huur
Tonskidutch Geplaatst: 5 november 2005 Geplaatst: 5 november 2005 voor opnemen en extra breed uitbreiden van je dm 500 NFS server installeren hier lezen. is wonderbaarlijk schoon proggie NFS voor multiboot en dus geheugen extern CIFS voor opnemen cheers In For The Kill Billie Marten
spatieman Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Geplaatst: 5 november 2005 extern geheugen? ,oja, ding heeft maar 8MB dacht, en is idd wel beetje weinig ja. die readmmeuk zal ik doorlezen. maar goe ,dat CS probleem los ik wel op.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen