Ga naar inhoud


DVB-T in omgeving Dieren?


Murdock

Aanbevolen berichten

Kan iemand bevestigen of met een richtantenne het DVB-T pakket van Digitenne/KPN te ontvangen is waarin de VRT zit in de omgeving Dieren?

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk dat je dan toch wel problemen zult hebben met het Veluwe massief wat ter hoogte van Apeldoorn/Hoenderloo op zon +100 NAP ligt. Volgens mij ligt Amersfoort op ongeveer 0 m NAP en Dieren weet ik niet. Houdt er ook even rekening mee dat Amersfoort nog niet op volle kracht uitzendt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier in Veenendaal, op de rand met Gelderland is ook geen ontvangst vanuit Amersfoort. Hier moet je de signalen oppikken vanuit Lopik en Hilversum. Dan lijkt het me dat je in Dieren ook geen signalen vanuit Amersfoort oppikt. Men zal moeten wachten op een goed signaal vanuit Kootwijk. Volgens mij staat daar digitalisering ook in 2006 gepland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het helaas niet bevestigen. Ik zit 100 km van de zender Hilversum en die ontvang ik met een richtantenne 70%. Dieren zit 75 km van Hilversum. Daar zit je inderdaad wel met de Veluwe waar je antenne tegenaan zit te kijken. Vanuit Eindhoven naar Hilversum heb ik totaal "vrij zicht" Ik zit op een "berg" ten opzichte van Hilversum.

 

Misschien dat Lopik meer uitkomst biedt, dan kijk je langs de veluwe af. Lopik zit "maar" op 80km van Dieren af.

 

't is gewoon een kwestie van proberen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...