Ga naar inhoud


Dit geloof ik niet ?????


Aanbevolen berichten

Howdy.<P>Vandaag heeft mij een collega mij iets verteld wat ik niet kan geloven, hij beweerde dat je op een Nokia 9302 (Seca doos) Premw kon ontvangen met een gold waferkaart.<BR>Zend Pr…w dan ook in seca uit ? Ik meende alleen maar in Irdeto!!! <P> Hack the world.<BR><P>------------------<BR>clarke

Impossible is a word that humans use far too often :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou voor zover ik weet zijn die Duiters Betacrypt. Als hij het op zijn secadoos ontvangt dan ruil ik mijn 9500 gauw in.<P>Kan iemand bovenstaande bevestigen, ik kan het helaas niet testen.<P>Groet,<BR>Mard<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, en ik heb een echo3000ip, zonder 1 ci-cam module, dus gecodeerde kanalen kijken kan ik niet. maar, stofzuigen, koken, en zelfs dansen doet'ie geweldig!<BR>prutsie.<P>------------------<BR>

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar hoefen jullie niet raar van te kijken!<BR>De oude officieële doosjes kunnen meer dan je denkt.<BR>Mijn Pace501g6 doet uitstekend dienst als koffieopwarmplaat.<BR>Enne, lekker bakkie hoor. laugh.gif<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...