dreamlover8000 Geplaatst: 13 november 2005 Geplaatst: 13 november 2005 epg is veranderd van gemini 2.40 t.o.v gemini 2.20. ik vond de epg van gemini 2.20 overzichterlijker. Epgui plugin geprobeerd van plugins, dreambox crasht meteen. Wie weet welke plugin ik moet hebben om de "oude" vertrouwde epg terug te krijgen?
Tonskidutch Geplaatst: 13 november 2005 Geplaatst: 13 november 2005 zou ik je niet kunnen vertellen want ik ben nog enorm happy met de stabiele 2.20 op de dm 7000 de lzma en multichannel opties zijn mij te ondoorzichtig in werking en gebruik. op de dm 500 ziet de epg onder 2.40 (daar heb ik hem wel in) idem uit als de 2.20 dm 500 image. cheers Interlude London Grammar
cellie Geplaatst: 13 november 2005 Geplaatst: 13 november 2005 De 'oude vertrouwde' zal je niet terugkrijgen zonder naar 2.20 te downgraden. De EPG veranderingen zitten vanaf nu in de cvs, en moeten nog door de imagemakers goed geimplementeerd worden. Je zou kunnen overwegen MV EPG te gebruiken, die werkt 100% met 2.40 op C+nl en sky en C+fr. Voor duitsland enz moet je de gewone EPG gebruiken, maar hier word aan gewerkt. Assumption is the mother of all fuckups
Gast Geplaatst: 13 november 2005 Geplaatst: 13 november 2005 Citaat: Je zou kunnen overwegen MV EPG te gebruiken, die werkt 100% met 2.40 op C+nl en sky en C+fr. Voor duitsland enz moet je de gewone EPG gebruiken, maar hier word aan gewerkt. Dat moet iets met gemini zijn, want ik heb gewoon 7-dags epg met MV/PLi amber en de duitse kanalen. Pent
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen