Ga naar inhoud

dreambox aanschaffen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo ik ben may en nieuw op dit forum

ik ben van plan een dreambox te kopen

maar mijn vraag is eigenlijk wat kun je er allemaal op ontvangen eigenlijk een stomme vraag maar ik weet het niet anders te zeggen

ik weet dat je op een bepaalde wijze veel zenders kunt zien maar daar mogen wij het hier niet over hebben

maar zou mij iemand de mogelijkheden kunnen uitleggen wat er zoal op te ontvangen is

of kan ik misschien beter iets anders kopen ik heb ook gelezen dat er een dr box uitkomt voor op de kabel maar ik weet niet of er dan de zelfde mogelijkheden zijn

alle antwoorden zijn van harte welkom

groetjes may

Geplaatst:

Voor "educatieve doeleinden" is het mogelijk een aantal zaken te ontvangen zoals het franse TPS op hotbird en het Portugese TVCabo op Hispasat, verder natuurlijk alle FTA (Free To Air / Gratis) zenders.

Vroeger waren er wel meer "eductieve" zaken open zoals D+ en Csat.

CanaalDigitaal is gesloten op dit ogenblik.

Je mag hier alles vragen wat je wil, zolang je maar niet rechtreeks om illegale zaken zoals "sleutels, etc..." vraagt.

Geplaatst:

Wat belangrijk is voor dat je een receiver aanschaft is om precies te bekijken wat je wensen zijn.

Zet voor je zelf al je wensen op een rijtje.

Wil je kunnen opnemen en TV kijken tegelijk naar verschillende zenders?

Wil je meer kunnen met je receiver als alleen TV kijken.

Op deze manier kun je voor jezelf bepalen welke receiver voor jou de beste is.

Suc6 met je keus

Ton

Wavefrontier, 4x quat LNB, multiswitch 17in/8uit

DM7025, DM7020, DM5620,DM600PVR, DM500, DM800HD

Geplaatst:
Citaat:
hallo ik ben may en nieuw op dit forum
ik ben van plan een dreambox te kopen
maar mijn vraag is eigenlijk wat kun je er allemaal op ontvangen eigenlijk een stomme vraag maar ik weet het niet anders te zeggen
ik weet dat je op een bepaalde wijze veel zenders kunt zien maar daar mogen wij het hier niet over hebben
maar zou mij iemand de mogelijkheden kunnen uitleggen wat er zoal op te ontvangen is
of kan ik misschien beter iets anders kopen ik heb ook gelezen dat er een dr box uitkomt voor op de kabel maar ik weet niet of er dan de zelfde mogelijkheden zijn
alle antwoorden zijn van harte welkom
groetjes may

gewoon gaan kopen die dreambox

met een schotel en wat kabels ben je DE satelliet - hopper zelve.

verwissel kabel en satelliet niet met elkaar..
dus ook het grootste verschil de enorme veelvoud aan zenders op satelliet die je ter beschikking staan.

neem eens een kijkje bij wewe we.kingofsat.net dan zie je massa's satelliets en dus ook massa's zenders.

cheers

In For The Kill

Billie Marten

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen