freaky Geplaatst: 17 november 2005 Geplaatst: 17 november 2005 ik zou graag willen weten hoe ik in de laatste pli handmatig een emu erin moet zetten ik neem aan voor bijv. gbox de mappen var keys en var bin dit is op zich geen probleem alleen hoe krijg ik gbox onder de blauwe toets in bijv gemini moet je de var script aanpassen alleen bij pli zie ik die niet iemand een idee waar? Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
Beeper Geplaatst: 17 november 2005 Geplaatst: 17 november 2005 Volgens mij zat er onder de downloads een optie voor GBOX, waarbij staat no emu, maar de settings worden dan correct aangebracht.
Ome Merde Geplaatst: 17 november 2005 Geplaatst: 17 november 2005 kopiëer gbox naar je PC, rename deze naar camd.gbox en zet deze terug in /var/bin. misschien nog ff chmod 755 uitvoeren en zie daar, .... merDe deze ruimte is te huur
dAF2000 Geplaatst: 17 november 2005 Geplaatst: 17 november 2005 Citaat: Volgens mij zat er onder de downloads een optie voor GBOX, waarbij staat no emu, maar de settings worden dan correct aangebracht. Jep, dit is de truuk. En daarna zelf gbox in /var/bin zetten. Er zit trouwens een klein foutje in 't stoppen van gbox. Maar laat eerst maar 'ns weten als je zover bent...
freaky Geplaatst: 18 november 2005 Auteur Geplaatst: 18 november 2005 ok bedankt voor de reply ga het zo eens proberen laat het wel weten of het gelukt Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
freaky Geplaatst: 18 november 2005 Auteur Geplaatst: 18 november 2005 das raar nu staat de symlink er idd bij dus gelukt bedankt voor de hulp Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen