Gast Geplaatst: 18 november 2005 Geplaatst: 18 november 2005 Weet iemand of het mogelijk is een monoblok (in de ene schotel) te combineren met een universele LNB (in een andere schotel)? Tot voor kort combineerde ik 2 schotels dmv een Diseqc-switch. Wie heeft hier ervaring mee? De losse switch heeft 4 uitgangen.
Tonskidutch Geplaatst: 18 november 2005 Geplaatst: 18 november 2005 tja volgens mij is dat mogelijk mits de receiver de juiste diseqc versie heeft 1.1 < 1.1 zal laatste daarvoor garant staan indien je een uncommitted 2in1 diseqc switch achter het monoblock hangt op ingang 1 en die "tweede schotel" lnb op ingang 2 volgens oude bronnen (force forum) zijn er maar heel weinig monoblocks met een geintegreerde uncommitted switch dus de meeste zijn committed. die werken dan als er een 2in1 achter zit. de spaun uncommitted switches 2in1 hebben bovendien nog een modus schakelaar waarmee toneburst/22khz/position kunnen worden geschakeld en zullen de beste oplossing bieden ware het niet dat die switch erg duur is en jij al een 4in1 switch hebt.. dan zou ik eerder aanraden het monoblock te vervangen door twee single lnb's en alles gewoon aan die 4in1 te hangen. cheers In For The Kill Billie Marten
Bigfoot Geplaatst: 18 november 2005 Geplaatst: 18 november 2005 die optie van sat4all lid TRUST is ook wel aardig, hij gebruikt een splitter achter het monoblock om vervolgens de boel aan een 4in1 switch te koppelen.
Tonskidutch Geplaatst: 18 november 2005 Geplaatst: 18 november 2005 ken ik.. Bigfoot is ook een optie, wist niet meer deze mooie optie terug te vinden...? in de overvloed aan berichten, cheers In For The Kill Billie Marten
Gast Geplaatst: 18 november 2005 Geplaatst: 18 november 2005 @ tonskidutch De monoblock ondersteunt disecq 2.0/Tone burst. zie bijlage voor de specificaties. Groeten.. 1022348-AK51-M04Spec.pdf
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen