Ga naar inhoud


Duitse kaart (Dbox)


Gast

Aanbevolen berichten

Kan een duitse 1.2 kaart geupdate worden naar een ned. kaart. Met gebruik van CoCoNLD.crd etc lijken alle data goed te staan maar ontvanger meldt steeds weer "onbekende kaart". Hoe nu verder?<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


De kaart die je hebt is waarschijnlijk een c-kaart (zie geprinte code op de kaart) terwijl je een 0-cam in je ontvanger hebt.<P>m.i. twee mogelijkheden,<BR>-nullen, effen en repairen zodat je een 0-cam kaart hebt.<BR>-cam upgraden naar all-cam (is eigenlijk alleen met CI type cam aan te raden optie)<P><P>------------------<BR>

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, is C kaart, nullen en effen is acadacabra, met reparatie icc. uit FAQ kan ik niets.<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Bart:<BR><B>De kaart die je hebt is waarschijnlijk een c-kaart (zie geprinte code op de kaart) terwijl je een 0-cam in je ontvanger hebt.<P>m.i. twee mogelijkheden,<BR>-nullen, effen en repairen zodat je een 0-cam kaart hebt.<BR>-cam upgraden naar all-cam (is eigenlijk alleen met CI type cam aan te raden optie)<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Aviddv,<P>Bedoel je toevallig icard_repair_1_2.zip want ik zoek inderdaad ook een repair scriptje waar ik achteraf géén blocker nodig heb om de kaart te kunnen laten werken.<P>Bedankt zovast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, die is van voor April en zo oud als de weg naar Kra......<BR>Ik bedoel de nieuwe files welke supersnel via cardwizzard 1115/ICP werken.<BR>De file is van Nero en heet clonehexA809AC.icp, middels enkel Cardwizard Icard (dus niet Icard zelf) en vooraf 2x superFF.crd te draaien maak je een prima Card welke, indien je de VARSTR 1 t/m 5 aktief maakt en invult, je zelf SN, HS, HMK, SK en info kunt ingeven.<BR>Kijk even op atilla.web1000.com/cloneHexA809AC.icp of naar atilla.web1000.com/clone.icp.<BR>Ook de cardw1115fix.zip & Superff.crd zijn daar te vinden.<BR>Succes<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Aviddv,<P>Bedankt voor je antwoord, ik heb de bestanden gedownload maar de clone.icp gaat vragen stellen bij het uitvoeren die ik NIET snap, de andere clonehexA809AC.icp maakt hem zonder te vragen wel werkend maar dan heb ik nog steeds een blocker nodig anders werkt het NIET, ik zoek dus een scriptje aarbij die blocker de klikko in kan en het kaartje gewoon werkt zonder dat ding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel werkend, maar toch blocker nodig om hem werkend te krijgen is nogal acadabra.<BR>De intelligente file (clone) is niets anders dan de de clonehex8...., echter de ;; zijn weggehaald waarbij de vragen juist moeten worden ingevuld zoals eerder in mijn posing omschreven.<BR>Je maakt dan een "onzichtbare" card welke niet bereikbaar is.<BR>Je kunt ook een goldcard maken welke niet bereikbaar is !!!<BR>In beide gevallen heb je geen blocker nodig.<P>Als ik mij goed herinner heb je een 9200 voor Irdeto, 9600 met Seca, en een Humax.<BR>Je kunt dan toch de 9200 voorzien DVB..42 soft en/of de laatste DVB2000 met blocker ?<BR>De Seca heeft geen blocker nodig en je Humax is jouw super ontvanger, daar heb je zo de laatste files weer op.<BR>Succes<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook een kaart gerepareert met die crd <BR>deze werkt op alle ontvangers ook op de humax<BR>alleen als je een pace of een grundig of een panasat hebt doet hij moeilijk en werkt alleen met een blokker dan helpt het om deze crd er over te halen<BR>groeten blokker<P><BR>//Write 00s back to buffer after DumpBuff0708 has been run. For Pace IRDs. By 007.4 Thanks to PM.<BR>r0<BR>01 02 07 00 00 20 FF 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00<P>wel even knippen en plakken met een editer om hem goed achter elkaar te zetten<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs DAT werkt niet, (het is trouwens een 9500) als ik de interne blocker aanzet op de 9500 dan moet ik nog een ECHTE blocker pakken om deze kaart te laten werken, ik kan hem uiteraard in de ALL-CAM stoppen dan werkt ie wel, maar LET OP !!! komt ie, de kaart is niet van MIJ !! dus moet ie in een Ahum brrrrr "Pace" ontvanger. Graag zou ik hem dus willen zien werken zonder die externe blocker en ik weet dat er zo'n scriptje ergens moet zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De oplossing voor de Pace is een Goldcard met de loader.hex voor een .CRD te laden.<BR>Hierna de card-parameters .CRD welke via de phoenix en jawel de oude bekende cardmaster kunnen worden geschreven (3.5Mhz)<BR>Als derde stap de bekende .CRD per provider en/of combinatie wegschrijven met wederom de cardmaster/phoenixs combinatie op 3.5Mhz.<BR>Succes verzekerd en geen blocker nodig.<BR> <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

LET OP !!!<P>Ik mol de kaart door deze te nullen, ik haal met Cardwizzard 1115 de ATR terug (mijn arm ligt zowat op de grond) en draai daarna 2x het superff scriptje daarna draai ik cloneHexA809AC.icp en vervolgens de 4in1.cdr ik kom beneden stop de kaart in de Nokia 9500 NIKS NADA NOPPES ik pak de externe blocker stop hem daarin en METEEN werkend !!!<P>Wat doe ik verkeerd ??<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees eens de tekst files<BR>Je hebt een clonehex voor een C-cam.<BR>Draai 2x superFF, de stappen hiervoor hoeven niet meer, draai de clonehex voor 0-cam en zet de 4in1.crd over.<BR>Succes gegarandeerd.<BR>Oja, heb je mijn goldcard-advies nog gelezen ?<BR>krijg je zeker geen lamme-arm van.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aviddv, helemaal onderin dat scriptje staat inderdaad dat ik hem moet aanpassen voor een 0-Cam omdat hij een C-Cam schrijft maar geloof me jongen IK WEET NIET WAT IK MOET AANPASSEN !!! ik zou niet weten welk getal waar in het scriptje (snik snik).<BR>-----------------------------<BR>Vorsicht schreibt eine 0- Karte wenn man eine C-Karte haben will, muß das Script geändert werden.<BR> <BR><p>[This message has been edited by SatTurk (edited 19 July 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Badbob,<P>Ga even naar de Metropoli (ninesat)link & download even the repair-files (ICG) van zo'n<BR>maand geleden.<BR>Samen met Cardwizzard 1115 can je alles repareren en aanmaken.<BR>De TeeBee herstel-file is door C+ al achterhaald (sn+PMK+HMK), duurt lang maar voldoet goed mits je een blokker gebruikt.<BR>Succes. <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik die duitse tekst lees dan zou ie voor 0-kaart zijn!!<P>Kijk ff of je deze string tegenkomt:<BR>06 01 06 02 06 03 etc.<BR>dat is de 0-kaart.<BR>staat er 17 01 17 02... dan is het C. <P><BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...