Ga naar inhoud


Duitse kaart (Dbox)


Gast

Aanbevolen berichten

Beste SatTurk, Aviddv,<P>Met deze reacties zou het mij ook moeten lukken de C kaart om te zetten naar een O kaart. Zal wel een stomme vraag zijn maar hoe laad ik de icp file mbv Cardwizard? Met Datei laden und ausfuhren gebeurt er weinig!<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou als het voor een 0 kaart is dan zou het dus ZONDER blocker MOETEN werken en dat doet ie dus niet, hij werkt of in een echte blocker of in een ALL-CAM maar niet zo, MAAR !!! ik ga vanavond nog wat proberen (ik zit nu op mijn werk) en laat wel weten of dat lukt.<P>Voor BadBob, links onderin cardwizzard staat ICARD (mits je de FULL version hebt) als je dat aanklikt dan kun je daar de ICP laden en uitvoeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks to DJAZZIE en CAPTAIN PICARD werken ze allemaal !!!! ik kreeg er letterlijk en figuurlijk twee kaartjes niet gemolt deze waren ooit eens bewerkt met ICARD en LEBEN.CRD ik kon doen en laten wat ik wilde maar ik kreeg ze niet kappot (buiten in twee breken dan) maar met volhouden en de KILL 00 funktie in cardwizzard zijn ze nu 0-cards i.p.v. c-cards.<P>DJAZZIE en CAPTAIN PICARD hardstikke bedankt voor jullie inzet en hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks all, de Dbox kaart is omgezet naar een werkende C+ kaart, de acadacabra is voor mij nu enigszins duidelijker. Voor degene die ook een kaart willen ombouwen: Kijk eerst of je een C kaart hebt (zie serienummer op kaart of CardMaster). De methode die ik gevolgt heb is als volgt: kaart mollen (ging bij mij per ongeluk maar kan ook met KILL van Cardwizard). Zelf had ik geen ATR meer, dit met Reanimation van Cardwizard gerepareerd (let op kaart in en uit tot je cijfers ziet verschijnen!). De ATR had ik terug maar het serienummer was chinees. Met clonehellas.crd en CardMaster werd de kaart omgezet in een Italiaanse kaart met serienummer en al. Met CocoNLD.crd een nedferlandse kaart gemaakt en met 4in1.crd werkt deze duitse kaart uitsstekend. Kan misschien proffesioneler maar op deze manier is het prima gelukt. Bedank voor de info's.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...