JeWeetWelWie Geplaatst: 30 november 2005 Geplaatst: 30 november 2005 Ik heb een, vermoedelijk hardwarematig, probleem met een Kabel Sagem DBox2 2x. Ik heb deze gemodificeerd, dwz een Mega-Kom multicam ingebouwd en de nieuwe software geinstalleerd. Ik heb dit reeds met meerdere Dboxen gedaan en dit ging allemaal prima. Echter een apparaat doet moeilijk. Wanneer je de Dbox inschakeld werkt hij prima, maar na een minuut of 10 begint hij te krijsen (bliep bliep geluid) en het beeld verdwijnt. Ik dacht eerst dat het Cammetje niet goed was. Ik stop er een andere Multicam in en het probleem blijft hetzelfde. Een andere kaart erin idem dito. Wat zou er loos kunnen zijn?
Unetwork Geplaatst: 30 november 2005 Geplaatst: 30 november 2005 Kijk de aansluiting nog even na want daar is denk ik wat fout gegaan.. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Tech Geplaatst: 30 november 2005 Geplaatst: 30 november 2005 Hou je het probleem als je de multicam losneemt? Het zou niet aan het stroomverbruik mogen liggen, dat is minimaal. Pli Core Member
JeWeetWelWie Geplaatst: 30 november 2005 Auteur Geplaatst: 30 november 2005 Bedoel je het lintje tussen de Cam en de Cardreader? De connector waar het modem zat zal wel goed zijn omdat anders de software doordraait.
Tech Geplaatst: 30 november 2005 Geplaatst: 30 november 2005 Ik bedoel de seriele connectie, de connector die je op het mainboard hebt gedrukt. Die voedt nl. ook de multicam. Pli Core Member
Gast Geplaatst: 27 december 2005 Geplaatst: 27 december 2005 Even hier op ingaan: Kabel Dbox2, moet dus een Irdeto-2 kaart zijn. Welke freq. je geselecteerd op je Multicam. 6MHz? Dan kan ik het ook eens gaan testen met een I2 kaart. Greetz, Pekka
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen