bertuss Geplaatst: 3 december 2005 Geplaatst: 3 december 2005 hallo weet iemand misschien, of je een kabel decoder merk X cruiser met een orgineel tvhome kaartje nog kunt laten werken,hij leest wel alle zenders in en de fta zenders doen het ook,maar de rest blijf op slot. bvb dank
1pm Geplaatst: 3 december 2005 Geplaatst: 3 december 2005 x cruiser ?? 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Aanbevolen berichten