Gast Geplaatst: 3 december 2005 Geplaatst: 3 december 2005 Ik heb en canal plus kaart. maar de kaartlezer werkt volgens mijn niet. de image is PLI citrine en een db 500.wie kan mijn verder helpen. Alvast bedankt
jackren Geplaatst: 3 december 2005 Geplaatst: 3 december 2005 bij emu-setup(blauwe knop) bij emu en bij cardserver allebei camx selecteren dan groene knop indrukken (restart emu en server) Wel canaaldigitaal kaart met chip naar ondere in gleuf steken. Nu zou je beeld moeten hebben.
Gast Geplaatst: 3 december 2005 Geplaatst: 3 december 2005 Bedank voor uw antwoord. ik heb gedaan wat u schreef. en nu krijg ik het volgende.alleen staat er bij mijn camxng. op het beeld staat nu: newcamp can't decode. boven het vakje staat daemond ?
Ome Merde Geplaatst: 3 december 2005 Geplaatst: 3 december 2005 newcamd can't decode betekent dat je newcamd als emu hebt en waarschijlijk camx.server als cardserver, dat gaat dus niet werken. je moet als emu newcamd selecteren en als cardserver newcamd cardserver of hoe dat ook heten mag. uiteraard even een vinkje zetten bij (re)start cardserver en dan zou ie moeten werken mits de card met de chip naar beneden is geplaatst. merDe deze ruimte is te huur
jackren Geplaatst: 4 december 2005 Geplaatst: 4 december 2005 Citaat: Bedank voor uw antwoord. ik heb gedaan wat u schreef. en nu krijg ik het volgende.alleen staat er bij mijn camxng. op het beeld staat nu: newcamp can't decode. boven het vakje staat daemond ? blauwe knop , software verwijderen., allles met newcand verwijderen. dan bij emu-setup ,bij zowel emu als cardserver camxng selecteren en met groene knop herstarten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen