Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Heeft iemand al een goed draaiende image 2xi


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi heeft iemand al een goed draaiende image 2xi voor irdeto2.????

 

Overal zijn de vooralsnog werkende versies niet meer te downloaden. <img src="/forums/images/graemlins/kweetniet.gif" alt="" />

 

pse help

 

sagem dbox2 2xi

 

grz Martijn

Geplaatst:

Die Link doet het helaas niet meer <img src="/forums/images/graemlins/biggthumpdown.gif" alt="" />

dus nog geen image

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...