Gast Geplaatst: 4 december 2005 Geplaatst: 4 december 2005 Hoi heeft iemand al een goed draaiende image 2xi voor irdeto2.???? Overal zijn de vooralsnog werkende versies niet meer te downloaden. <img src="/forums/images/graemlins/kweetniet.gif" alt="" /> pse help sagem dbox2 2xi grz Martijn
DRG Geplaatst: 4 december 2005 Geplaatst: 4 december 2005 http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...;page=0#1004080 en wat verdiepen in de materie en je box loopt weer... wel met tvhome kaart Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
Gast Geplaatst: 4 december 2005 Geplaatst: 4 december 2005 Die Link doet het helaas niet meer <img src="/forums/images/graemlins/biggthumpdown.gif" alt="" /> dus nog geen image
Sateetje Geplaatst: 4 december 2005 Geplaatst: 4 december 2005 Download een image (met of zonder EMU's) Ga naar: http://www.linux-tutorial.info/modules.php?name=SiteMap Lees en leer. Download NewCS en een EMU. Lees veel threads op de boarden over EMU's en NewCS. Dan moet het wel lukken...
Aanbevolen berichten