Gast Geplaatst: 4 december 2005 Geplaatst: 4 december 2005 Hallo allemaal, Ik heb 2 vragen; 1. Heeft iemand TV Home werkend met een Media Center? 2. Ik wil graag meer weten over de mogelijkheden van een funcard voor TV Home. Het gaat hier om TV Home van Essent. Alvast bedankt.
Timelezzz Geplaatst: 4 december 2005 Geplaatst: 4 december 2005 Antwoordt op 1: Zoek via het forum naar gebruiker Svennie. Bij hem heb ik een oplossing werkend gezien met een Alphacrypt en TvHome. DM800 HD - Met OpenPLI Dat is bedoeling als het weer werkt
Aanbevolen berichten