Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat voor soort ontvanger is het en voor welke codering?

 

 

Met Vriendelijke Groet <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />,

 

 

Wil Weten

Geplaatst:

Ik heb mijn eigen HTPC gebouwd en daar heb ik geen netwerknummer in hoeven geven, dus het is mogelijk zonder netwerknummer.

 

Het enige dat ik in hoefde te geven was de zendsnelheid en de frequenties van de transponders.

Geplaatst:

De ontvanger is een onbekent merk,donia X-cruiser (was denk ik een niet legale ontvanger).welke codering tvhome in den bosch heeft weet ik niet,ik heb wel een abo bij tvhome,de ontvanger leest wel alle zenders in,maar laat alleen de 3 fta's zien de rest blijft op slot.daarom dacht ik misschien ligt het aan het netwerknummer dat ik nergens in kan vullen.

Geplaatst:

Voor zoveer ik weet, heb je als hij wel de zenders vind

en er zelfs een paar FTA laat zien geen netwerknummer

meer nodig.

 

De codering is natuurlijk wel veranderd. Ik denk dat dat

het probleem is.

 

 

Met Vriendelijke Groet <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />,

 

 

Wil Weten

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...