wellcity Geplaatst: 6 december 2005 Geplaatst: 6 december 2005 Ik heb hier een originele srt8000H met versie 20 software werkt prima tot het einde van de maand de kaart wordt niet geupdate ook niet via heractivatie. als ik de kaart in een andere ontvanger stop wordt hij wel verlengt en doet hij het weer 1 maand ? tips zijn vanharte welkom
Jan Ambers Geplaatst: 6 december 2005 Geplaatst: 6 december 2005 Heb ik ook op een SRT-8100, met SRT8100_SatTracker_v2.0.bin De S2kaart in een SRT4355 met AstonCam-v1.05 geen problemen! De datum wordt direkt geupdated en sleutels ook!
Satlux Geplaatst: 6 december 2005 Geplaatst: 6 december 2005 Kijk even bij Firmware informatie. Hij heeft waarschijnlijk de patch van Canaldigitaal niet gehad. Dan gaat de kaart niet naar de volgende maand. Je hebt dan trouwens wel gewoon beeld tot de maand afloopt. Je kunt de laatste firmware 20 en 22 compleet downloaden incl die Canaldigitaal Patch. Ook kun je een beroemde Strong Firmware erinzetten die wel de kaart update zoals hierboven wordt verteld Satlux Topfield 7700 Hsci , Philips 2212 Echostar ap700 , Jaeger 99 G Triax 78cm , Triax 64cm
Gast Geplaatst: 6 december 2005 Geplaatst: 6 december 2005 Dan moet je in het menu even de emm blokker op nee zetten dan werkt hij wel weer. @vierlingsbeek Zet deze org firm er maar in dan werkt hij wel weer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen