Gast Geplaatst: 7 december 2005 Geplaatst: 7 december 2005 Nadat ik al enkele keren aan telenet gevraagd had of de digibox ook te huur zou komen, en er steeds bevestigend op werd geantwoord, heb ik gisteren nog maar eens een mail gestuurd wanneer deze in de verhuur komt met het volgend antwoord : Voor alle duidelijkheid is de digibox niet te huur en zal dat ook niet zijn in de toekomst Dus na zolang beloven ineens een koud stortbad. Dus maar even afwachten, zeker met de nieuwe ontwikkelingen dat mogelijk de belgische zenders op satelliet zouden komen, als dat doorgaat gaat die hele klotekabel zonder pardon de deur uit.
Aanbevolen berichten