Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

 

Hoe kan ik in het sporster 1.2 image op een DBOX2 de kanalen opzoeken voor mijn regio?

Zuid-Limburg dus...

 

Moet ik daar ook nog insellingen voor aanpassen?

 

 

Greetz,

Spiderman

DM800HD ~ OpenPLi

DM7000 ~ OpenPLi

DM500C ~ OpenPLi

WafeFrontier T55

13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*

 

Geplaatst:
Citaat:
er moet een goede cables.xml in zitten


Wie heeft er dan een voor mij voor de regio Limburg?

Greetz,
Spiderman

DM800HD ~ OpenPLi

DM7000 ~ OpenPLi

DM500C ~ OpenPLi

WafeFrontier T55

13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*

 

Geplaatst:
Citaat:
Wie heeft er dan een voor mij voor de regio Limburg?


Kijk eens in het kanalen topic in dit forum... Zoekt en gij zult vinden.
Ook van Limburg staat er tussen.

Mod: kan het kanalen topic weer Sticky worden?

DM800 HD - Met OpenPLI

Dat is bedoeling als het weer werkt

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...