Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb een probleem met het flashen van mijn dbox

tijdens het flashen sprong i op standby en sindsdien start i niet meer op

hij blijft hangen op loading kernel, ik kan ook niet meer ftp,en om m te benaderen.wat nu gedaan??? <img src="/forums/images/graemlins/confused.gif" alt="" /> <img src="/forums/images/graemlins/kweetniet.gif" alt="" />

Geplaatst:

Flashen met bootmanager of flashassistant (Hallenberg)

 

In het dboxforum staat precies hoe!

Nokia Dboxen Sportster Neutrino,

DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli

88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB

 

Geplaatst:

ik heb flashassistant gebruikt alles ging goed todat i vastsloeg

nu start i niet meer op hij blijft hangen op loading kernel

kom er dus ook niet in zolang hij niet opgestart is

Geplaatst:
Citaat:
kom er dus ook niet in zolang hij niet opgestart is


nee maar het eerste wat je dbox doet is zoeken een netwerkboot om evt. een image op te halen <img src="/forums/images/graemlins/wink.gif" alt="" />
probeer eens de dbox bootmanager

Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch.. ;)

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...