Gast Geplaatst: 11 december 2005 Geplaatst: 11 december 2005 Zie ik het goed en is Casema vervroegd over op Irdeto? Ben benieuwd of meer Casema kijkers dit opgemerkt hebben? Groetjes P. <img src="/forums/images/graemlins/wink.gif" alt="" />
Gast Geplaatst: 11 december 2005 Geplaatst: 11 december 2005 alles doet het weer topic kan opslot thx peeps
Aanbevolen berichten