EasySat Geplaatst: 14 december 2005 Geplaatst: 14 december 2005 Ik heb hier een 500s met ALPS tuner, welke wel signaal geeft, maar geen services ziet. Ik kan dus ook geen zenders bekijken. Als ik via ftp kanalen installeer, dan geeft de ontvanger wel signaal, maar geen beeld. Heeft niets met coderingen oid te maken. Iemand een oplossing?
Ome Merde Geplaatst: 14 december 2005 Geplaatst: 14 december 2005 ik neem aan dat ie dit ook na een volledig, schone installatie doet ? merDe deze ruimte is te huur
EasySat Geplaatst: 14 december 2005 Auteur Geplaatst: 14 december 2005 Citaat: ik neem aan dat ie dit ook na een volledig, schone installatie doet ? Yep
Ome Merde Geplaatst: 14 december 2005 Geplaatst: 14 december 2005 hmmmm, ook geen beeld op BVN. Heb je uberhaupt wel een lock op de satelliet ? anders misschien RMA ? ALPS => nieuw => garantie merDe deze ruimte is te huur
EasySat Geplaatst: 14 december 2005 Auteur Geplaatst: 14 december 2005 Ook geen beeld op BVN en eeen normale lock, dus .........
Ome Merde Geplaatst: 15 december 2005 Geplaatst: 15 december 2005 als je een origineel image plaatst heb je geen beeld op bijv. BVN terwijl daar wel signaal is (voldoende, >70%). ook heb je beeld als je een andere receiver op die schotel aansluit. heb je een rotor o.i.d aangesloten ? niet dat dat relevant is, maar je weet maar nooit. anders zou ik eens bellen met je leverancier over wat te doen. merDe deze ruimte is te huur
hels Geplaatst: 15 december 2005 Geplaatst: 15 december 2005 Volgens mij heb ik exact hetzelfde probleem; Heb het eerst niet als zodaig herkend, maar het lijkt er wel veel op ... mijn thread ... "Es gibt keine verzweifelte Lagen, es gibt nur verzweifelte Menschen" - H.W. Guderian
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen