Gast Geplaatst: 14 december 2005 Geplaatst: 14 december 2005 Met de Dreambox neem je ook de teletext gegevens op in een .ts file. Met de tuxtxt kan de Dreambox die ook weergeven. Ik kan via het netwerk meteen op mijn PC de ts files weergeven, met VLC (Videolan), maar ook zelfs met MS Media Player. Maar is er een programma dat ook de teletekst kan weergeven?
Sterke-Jerke Geplaatst: 15 december 2005 Geplaatst: 15 december 2005 Met Project X kun je dat demuxen...
Jean-Claude Geplaatst: 15 december 2005 Geplaatst: 15 december 2005 maar daarmee kun je het nog niet weergeven, reindi wenst een TS stream te bekijken op zijn pc, inclusief de teletext ondertiteling. ik denk niet dat dit mogelijk is. je kan de teletext info wél recupereren om het op een DVD te zetten, zodat je bij het afspelen van die DVD die ondertitels kan aktiveren, maar da's nogal veel werk, en er zijn ook nogal dikwijls synchronisatieproblemen..... DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Gast Geplaatst: 15 december 2005 Geplaatst: 15 december 2005 Bedankt voor het aanscherpen van de vraag, Jean-Claude. Toch is het jammer, er is dus duidelijk een Linuxprogramma, tuxtxt, waar na enig zoeken zelfs de source van te vinden moet zijn, dat dat doet. VideoLan is ook zo'n open source, maar het lukt dus niet om het erin te zetten. Of wel? Als je met videolan een .ts file afspeelt, kan je onder het menu "Video" kiezen voor "ondertitelingsspoor", en "teletext" aanvinken. Maar er gebeurt niets. Wat doet die teletext optie, in de manuals levert zoeken op teletext niets op.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen