Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

welke zenders zijn er nog open nokia dbox 2 tvhome


Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Geplaatst:

Allemaal <img src="/forums/images/graemlins/cool.gif" alt="" /> <img src="/forums/images/graemlins/cool.gif" alt="" /> <img src="/forums/images/graemlins/cool.gif" alt="" />

DM800HD ~ OpenPLi

DM7000 ~ OpenPLi

DM500C ~ OpenPLi

WafeFrontier T55

13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*

 

Geplaatst:
Citaat:
Allemaal <img src="/forums/images/graemlins/cool.gif" alt="" /> <img src="/forums/images/graemlins/cool.gif" alt="" /> <img src="/forums/images/graemlins/cool.gif" alt="" />



Verklaar nader.. zover ik weet is het systeem wat TV home hanteert ( Irdeto 2 ) nog niet gekraakt...
Zonder kaart of cardserver kan je alleen de ongecodeerde kanalen kijken.

Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch.. ;)

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...