Ga naar inhoud


vraag


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een kaartje geprog met Vp2 mm2<BR>volgens mij met goed gevolg echter geen<BR>beeld is het mogelijk dat ik eerst<BR>dvd2000 in de Nokia 9500 moet zetten<BR>groetjes Harry<BR><P>------------------<BR>yantippe

Link naar reactie
Delen op andere sites


ligt eraan.<BR>heb je een 0, of een c cam.<BR>je moet een file nemen die bij je cam "past". als je een originele mm9500 hebt zal je een 0 cam hebben.<BR>verder is de software erg belangrijk. heb je de originele canal dinges software, dan moet de country code op je kaartje nl zijn.<BR>het beste kan je dvb2000 in je onvanger zetten, dit voorkomt 99% van alle ergernissen. contrycode=niet belangrijk meer,<BR>geen canal dinges restricties meer, enzovoort. verder is het bedieningsgemak van dvb2000 ook nog eesn 2000% beter dan de orig. software ooit is geweest.<BR>prutsie<BR><P>------------------<BR>

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by vries839:<BR><B>Ik heb een kaartje geprog met Vp2 mm2<BR>volgens mij met goed gevolg echter geen<BR>beeld is het mogelijk dat ik eerst<BR>dvd2000 in de Nokia 9500 moet zetten<BR>groetjes Harry<P><BR></B><HR></BLOCKQUOTE><BR>Bedankt prutsie<BR><P>------------------<BR>yantippe

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by vries839:<BR><B>

Citaat:
Originally posted by vries839:<BR>Ik heb een kaartje geprog met Vp2 mm2<BR>volgens mij met goed gevolg echter geen<BR>beeld is het mogelijk dat ik eerst<BR>dvd2000 in de Nokia 9500 moet zetten<BR>groetjes Harry<P><BR></B><HR></BLOCKQUOTE><BR>Bedankt prutsie<P><BR>
<BR>Ik kom nog even terug op je reactie<BR>De gebruikte software is getest op<BR>CI IRDE**SE 4.60 CAM<BR>EMM:AUTO<BR>ECM:INT<BR>zegt mij nog niet zoveel nog niet als ik<BR>dvd 2000 er inzet heb ik dan beeld<BR>dat testen is niet door mij gedaan,<BR>zoveel weet ik er nog niet<BR>groetjes Harry<BR> <BR><P>------------------<BR>yantippe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...