Ga naar inhoud


tele2 of nee ?


wellcity

Aanbevolen berichten


hou er rekening mee dat men werkt met Bridged Ethernet, KPN werkt met 'normale' protocol PPN_E of zoiets. Ik heb ook onlangs Tele2 ADSL met alle nukken vandien. Heb een router kunnen aanschaffen omdat men meer dan 1 PC aansluiting niet ondersteunt zoals dat zo mooi door hun wordt gezegd. Als je een Multi PC modem (Speedtouch 4 poorts ) bijvoorbeeld hebt kun je deze rechtstreeks dumpen en een router aanschaffen. Wat snelheid en uitval van signaal betreft heb ik geen klachten en is deze vergelijkbaar met bv. basis KPN.

Als ik nog de keuze had stapte ik meteen weer uit, en uiteraard in vervolg goed uitkijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou wij zijn bij een kennis bezig om tele2 teinstalleren en dat lukte ook wel maar we zijn intussen een kleine maand verder maar de digitale telefonie werkt nog steeds niet dus verzint al je begint ik zal ook welleens willen horen of er mensen zijn met goeie ervaringen. (bij tele2 hebben ze zelf ook nog de oplossing niet dus kan het nog wel ff duren)

Het enige voordeel is wat ze nu hebben dat ze nog geen abbonementskosten hoeven tebetalen zo lang de telefoon niet werkt.

AZbox Premium HD Plus VuDo+ volledig nederlands pakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...